Beantwoord

Korting opgeheven dubbele betaling

  • 3 januari 2017
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Ik krijg uit het niks een een email dat ik 70 euro moet betalen omdat er teveel korting is gegeven tussen de periode van 25.12.16/25.12.16.
Het rare is dat er voor de rest niet bij staat om welke korting het gaat. En wat er nou teveel is gegeven. Op mijn facatuur zie ik nu dat ik alles dubbel moet gaan betalen? Heb een abbo verlengd en het werdt ipv 45. 36. Euro permaand. Nu krijg ik rekeningen binnen van 70 euro. En dat klopt niet!!! Graag een oplossing. Aan de telefoon wordt niks gedaan en op facebook reageren julllie niet
icon

Beste antwoord door Kaassausje 3 januari 2017, 18:22

Hoi Ikbenloran, welkom op het klantenforum.



Het is niet de bedoeling dat je je vraag meermaals op het forum plaatst. Dit is een klantenforum, geen chatbox, je zult dus wat geduld moeten hebben voordat je hier een antwoord krijgt van een van de T-Mobile Moderators.



Dit topic gaat op slot, je kunt in je eerste topic een reactie verwachten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi Ikbenloran, welkom op het klantenforum.

Het is niet de bedoeling dat je je vraag meermaals op het forum plaatst. Dit is een klantenforum, geen chatbox, je zult dus wat geduld moeten hebben voordat je hier een antwoord krijgt van een van de T-Mobile Moderators.

Dit topic gaat op slot, je kunt in je eerste topic een reactie verwachten.