Beantwoord

Korting vervallen

• 3 maart 2017
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Mijn contract loopt nog bijna twee jaar. Mijn korting ook. Hoe kan het dat ik ineens de mededeling krijg dat mijn korting is vervallen?
icon

Beste antwoord door Thalina 3 maart 2017, 16:50

Hoi Ylogg en jber,

Op dit moment ontvangen sommige klanten een e-mail waar in staat vermeld dat hun korting wordt beëindigd. Ook op My T-Mobile bij factuur informatie staat er foutieve informatie over de einddatum van de korting. Onze IT-afdeling is hiervan op de hoogte en werkt met man en macht om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Jullie kortingen lopen gewoon door tot het einde van jullie contract. Daar hoef je je geen zorgen over te maken!

Ik heb hierover een algemeen topic aangemaakt en daar houden we je ook op de hoogte. Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik daarom dit topic. Als je vragen hebt, kun je die in het algemene topic stellen. We helpen je daar graag verder!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Ik heb ook nog een lopend contract (tot 20 oktober) en ook bij mij staat op de factuur dat de korting eindigt per 27 maart 2017.. Ik vind dit ook vreemd. Zie graag de reactie van T-mobile op deze topic.
Nog een aanvulling op mijn vorige reactie. Op het contract staat dat voor alle kortingen die ik krijg deze geldt tot einddatum contract. Dus erg vreemd allemaal.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ylogg en jber,

Op dit moment ontvangen sommige klanten een e-mail waar in staat vermeld dat hun korting wordt beëindigd. Ook op My T-Mobile bij factuur informatie staat er foutieve informatie over de einddatum van de korting. Onze IT-afdeling is hiervan op de hoogte en werkt met man en macht om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Jullie kortingen lopen gewoon door tot het einde van jullie contract. Daar hoef je je geen zorgen over te maken!

Ik heb hierover een algemeen topic aangemaakt en daar houden we je ook op de hoogte. Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik daarom dit topic. Als je vragen hebt, kun je die in het algemene topic stellen. We helpen je daar graag verder!