E 7.50 korting Bellen Onbeperkt ne E 5.00 korting Startabonnement (bedragen/mnd).
Wat is hiervan de reden en is dat aanleiding om mijn abonnement te herzien?
Mogelijk heb ik een wijziging in de leveringsvoorwaarden gemist.
Plz help me out, dank - Jeroen
Beste antwoord door Hajar
Ik zie dat Cristien en Rosan ook goed met je meedenken. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt om te zien wat er aan de hand is. Jij had voorheen een Flex abonnement en die is op 19/11/2015 omgezet naar Stel Samen & Stel Bij. Dit is omdat wij in 2015 zijn gestopt met het aanbieden van Flex abonnementen. Hier heb je ook meerdere berichten van gehad zowel via sms als e-mail. Wij hebben toen alle Flex abonnementen die zijn omgezet naar Stel Samen & Stel Bij 24 maanden korting aangeboden en die korting is op 19/11/2017 komen te vervallen.
Jij zit momenteel niet vast aan een contract dus kun jij op ieder moment je abonnement verlengen. Als je weer gebruik wilt maken van een abonnement met kortingen dan kun je ervoor kiezen om je abonnement te verlengen en de kortingen gaan dan direct in! Als je dan ook nog eens een T-Mobile Samen groep aanmaakt met 2 andere abonnementen dan krijg je nog extra €5 factuurkorting. Lees er meer over op deze pagina.
Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!