Beantwoord

Kortingen vervallen?

• 19 december 2017
  • 12 reacties
  • 240 Bekeken

Sinds 18-11-2017 zijn opeens de kortingen afgebouwd, zie ik in mijn facturen van nov, dec.
E 7.50 korting Bellen Onbeperkt ne E 5.00 korting Startabonnement (bedragen/mnd).

Wat is hiervan de reden en is dat aanleiding om mijn abonnement te herzien?
Mogelijk heb ik een wijziging in de leveringsvoorwaarden gemist.

Plz help me out, dank - Jeroen
icon

Beste antwoord door Hajar 20 december 2017, 10:10

Hi Jeroen,

Ik zie dat Cristien en Rosan ook goed met je meedenken. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt om te zien wat er aan de hand is. Jij had voorheen een Flex abonnement en die is op 19/11/2015 omgezet naar Stel Samen & Stel Bij. Dit is omdat wij in 2015 zijn gestopt met het aanbieden van Flex abonnementen. Hier heb je ook meerdere berichten van gehad zowel via sms als e-mail. Wij hebben toen alle Flex abonnementen die zijn omgezet naar Stel Samen & Stel Bij 24 maanden korting aangeboden en die korting is op 19/11/2017 komen te vervallen.

Jij zit momenteel niet vast aan een contract dus kun jij op ieder moment je abonnement verlengen. Als je weer gebruik wilt maken van een abonnement met kortingen dan kun je ervoor kiezen om je abonnement te verlengen en de kortingen gaan dan direct in! Als je dan ook nog eens een T-Mobile Samen groep aanmaakt met 2 andere abonnementen dan krijg je nog extra €5 factuurkorting. Lees er meer over op deze pagina.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Is soms je contact afgelopen? Dan vervallen de kortingen en kan je opnieuw een contract met korting afsluiten
Inderdaad: zonder dat ik het weet, heeft T-Mobile mij op 20 nov. van Bellen onbeperkt (geen bundel) overgezet op Stel Samen & Stel Bij. En krijg onbeweten een bundel toegewezen, terwijl ik gewoon old skool alleen gebrjuik maak van TEL + SMS mn Nokia. Mwjah.

Morgen dus ff bellen of die factuur (nu standaard bijna 3x zo hoog als al jaren gewend) kan worden geannuleerd. En kijken welke bel+sms bundel ik dan wel wil. Hoeveel belde ik eigenlijk altijd...? Ook ff facturen doornemen.

En op My T-Mobile staat als einddatum huidige contract 13 september 2008. Goedemorgen ;^}
Reputatie 7
Badge +20
Stel Samen & Stel Bij wordt niet meer verkocht. Heb je dit dus wel goed gezien?
Je kan in de app zien welk abonnement je nu hebt. Ook kan je als contract is afgelopen zelf kiezen wat je nu wil.
Alles is via de site/app zelf te regelen.
Idd, abo-vermelding op Nov en Dec facturen is niet conform 'Mijn abonnement' op de site. En, de kortingen vervielen plotseling, zoals gezegd. Niet wat ik wil én onvoordelig, ik zoek het uit, 'stel het bij' en meld hier alsnog wat er uitkomt.
Mijn eerste klacht sinds jaaaren rustig bellen en betalen, overigens. Cheers!
Badge +13
Een abonnement word nooit zomaar omgezet zonder toestemming klant.
Verder als het contract is afgelopen vervallen de kortingen dit is na 12 of 24 maanden en ook conform je contract.

Een moderator zal met 24/48 meekijken en uitleg geven.
Hoe je contract eruit ziet nadat de kortingen eraf zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jeroen,

Ik zie dat Cristien en Rosan ook goed met je meedenken. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt om te zien wat er aan de hand is. Jij had voorheen een Flex abonnement en die is op 19/11/2015 omgezet naar Stel Samen & Stel Bij. Dit is omdat wij in 2015 zijn gestopt met het aanbieden van Flex abonnementen. Hier heb je ook meerdere berichten van gehad zowel via sms als e-mail. Wij hebben toen alle Flex abonnementen die zijn omgezet naar Stel Samen & Stel Bij 24 maanden korting aangeboden en die korting is op 19/11/2017 komen te vervallen.

Jij zit momenteel niet vast aan een contract dus kun jij op ieder moment je abonnement verlengen. Als je weer gebruik wilt maken van een abonnement met kortingen dan kun je ervoor kiezen om je abonnement te verlengen en de kortingen gaan dan direct in! Als je dan ook nog eens een T-Mobile Samen groep aanmaakt met 2 andere abonnementen dan krijg je nog extra €5 factuurkorting. Lees er meer over op deze pagina.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Tnx Cristien, en de anderen natuurlijk ook. Mijn telefonisch geheugen reikt niet zo ver, dat blijkt wel 🙂 O.b.v. bel- en sms-verleden, die ik eerst even nakijk, zet ik z.s.m. om in verlengd abo. Groet! J
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jeroen.

Ik heb het nogmaals gecontroleerd en je zou eigenlijk nog 12 maanden extra korting moeten krijgen want we hebben de korting voor Flex klanten verlengd. Ik heb daarom direct de korting voor je toegevoegd! Mocht je alsnog willen verlengen dan kan dat ook natuurlijk! 🙂
Dank-dank, je bent echt goed bezig Hajar. Ik zie het nog niet, maar zal later nog es inloggen. J
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jeroen,

Geen dank, my bad! Je had gewoon nog recht op extra korting. De korting is zichtbaar op My T-Mobile bij mijn abonnement. Fijne feestdagen! :8
Ik zag het nu, heel goed Hajar, dank voor deze update & service,.
Voor dec. 2018 plaats ik een reminder om tegen die tijd te kijken, hoe ik aanpas danwel verleng. Fijne feestdagen:D!
En dit lijntje is w.m.b. afgesloten.
Jeroen
Reputatie 7
Badge +20
Moet wel goedkomen tegen die tijd. Geniet van de feestdagen! 😃

Reageer