Vraag

Kortingsperiode een week korter

• 1 april 2016
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Hallo, ik heb de factuur van aankomende maand bekeken en ik betaal wat meer dan gebruikelijk. Dat komt doordat de periode waarover ik korting krijg een week minder lang is (21 maart tot 14 april) dan de periode van mijn maandelijkse bundel (21 maart tot 20 april). Dit is voor het eerst. In al mijn voorgaande facturen is de periode van de korting gelijk aan de periode van mijn bundel.

Enkele vraagjes:

- Waarom is dat opeens zo?
- Wat gebeurt er met de laatste week waarover ik geen korting krijg?
- Hoe ziet mijn volgende factuur eruit?

Dan iets geheel terzijde, ik zag namelijk dat ik een compensatiebundel heb ontvangen van 500mb. Wellicht dat dat ermee te maken heeft, maar voor wat is die compensatie uitgekeerd? Meestal word ik via sms of mail geïnformeerd over dergelijke compensaties.

3 reacties

Hoi Elias A, welkom op het forum.

Zou het kunnen zijn dat je abonnement bijna afloopt? Wanneer je abonnement afloopt, verlopen de kortingen. Het abonnement loopt echter gewoon door als je geen actie onderneemt, die is daarna elk moment opzegbaar, met een maand opzegtermijn. Ook verlengen mag dan op elk gewenst moment.

Soms lopen kortingen minder lang, resellers geven nog wel eens 18 maanden korting i.p.v. 24 maanden. Als (één van) deze twee scenario's niet aan de orde zijn (is), dan zul je even moeten wachten op een T-Mobile Moderator, zij kunnen de facturen voor je bekijken en je precies uitleggen wat er aan de hand is. :)

Kan het daarnaast zo zijn dat je met wat mensen in een T-Mobile Samen groep zit? Die heeft 500 MB als 'standaard' extraatje, je kunt ook voor iets anders kiezen via My T-Mobile.
Hoi Elias A, welkom op het forum.

Zou het kunnen zijn dat je abonnement bijna afloopt? Wanneer je abonnement afloopt, verlopen de kortingen. Het abonnement loopt echter gewoon door als je geen actie onderneemt, die is daarna elk moment opzegbaar, met een maand opzegtermijn. Ook verlengen mag dan op elk gewenst moment.

Soms lopen kortingen minder lang, resellers geven nog wel eens 18 maanden korting i.p.v. 24 maanden. Als (één van) deze twee scenario's niet aan de orde zijn (is), dan zul je even moeten wachten op een T-Mobile Moderator, zij kunnen de facturen voor je bekijken en je precies uitleggen wat er aan de hand is. :)

Kan het daarnaast zo zijn dat je met wat mensen in een T-Mobile Samen groep zit? Die heeft 500 MB als 'standaard' extraatje, je kunt ook voor iets anders kiezen via My T-Mobile.

Bedankt voor de reactie. Nee mijn contractperiode is al een tijdje verlopen. Ik heb mijn abonnement nu al enkele maanden bewust laten doorlopen vanwege de voordelige korting. De korting is gewoon gebleven, alleen is-ie nu een week minder lang, wat ik vreemd vond. Het zou inderdaad kunnen zijn dat de korting na 18 maanden stopt zoals je eerder aangaf. Misschien dat de Moderator uitleg kan geven, anders zie ik het wel verschijnen op de volgende factuur.

Ja dat T-Mobile Samen heb ik ook, maar die compensatie bundel is apart. Heb dus 500mb van Samen + 500mb van die compensatie. Geen idee waar dat vandaan komt mgoed. Nogmaals bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Elias,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb je contract erbij gepakt en zie dat je een abonnement voor 12 maanden hebt afgesloten met 12 maanden korting. Door een fout in het systeem heb je dus langer korting ontvangen dan afgesproken. Daar heb je natuurlijk geluk mee. Ik zie dat de korting op je databundel tot 15 april loopt en dus heb je 1 week minder korting ontvangen dan op je vorige facturen. De 500MB die je op je factuur ziet staan is van T-Mobile Samen. We hebben nu een actie waarbij je 1GB ontvangt in plaats van 500MB.

De extra korting is je van harte gegund, maar op je volgende facturen zul je geen korting meer ontvangen tenzij je jouw abonnement verlengt. Als je interesse hebt dan kan ik een belafspraak maken met onze verkoopafdeling. Wellicht kunnen jullie samen kijken naar een leuk aanbod.

Ik hoop dat je nu meer duidelijk hebt. Als je nog vragen hebt, let me know! 🙂

Reageer