Beantwoord

Kosten 1885??

• 26 februari 2019
  • 14 reacties
  • 268 Bekeken

Ik zou in januari gebeld hebben naar 1885?
Ik herken dit nummer niet en dan ook nog een 44 min!!!
kunnen jullie dit verklaren en welk bedrijf zit achter dit vreemde nummer
icon

Beste antwoord door CrisTien 26 februari 2019, 21:51

Beste @MargoJilleba Dat is een service doorverbind nummer.
Heb je soms een bedrijf gebeld en ben je onbewust doorverbonden?
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @MargoJilleba Dat is een service doorverbind nummer.
Heb je soms een bedrijf gebeld en ben je onbewust doorverbonden?
Nee wij man en ik zitten al te overdenken maar hebben totaal geen idee!, wie wij 44 min aan de telefoon hebben gehad??
Reputatie 7
Badge +20
@MargoJilleba Niemand in je huis die met je telefoon heeft zitten spelen? (Ik verzin maar wat)
Het is een behoorlijk bedrag.Die lui rekenen €1’- per min. En vaak als je gelijk wordt doorverbonden blijven ze doorrekenen 🤬

Je moet even geduld hebben. Als de moderators er weer zijn kunnen ze met je meekijken. Meestal reageren ze binnen de 24/48 uur.
Hopelijk kunnen ze je helpen!
Ondanks alles wens ik je toch een fijne avond.
Ik hoop dat ze mij kunnen helpen, en nee niemand speelt met mijn mobiel
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Margo,

CrisTien heeft het hierboven inderdaad al goed uitgelegd, wat voor soort nummer dit is. Dit "doorverbindnummer" rekent behoorlijke kosten voor het doorschakelen naar andere telefoonnummers en dan kan de rekening snel oplopen! Ik wil graag met je meekijken wat de kosten zijn, maar je bent niet geregistreerd met jouw My T-Mobile account. Zou je mij via een privébericht jouw 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen sturen? Ik kan niet garanderen dat er iets aan te doen is, maar dan weet ik in ieder geval wat meer over de specificaties!

Ik zie jouw bericht graag spoedig tegemoet!
David ik heb mijn gegevens door gegeven maar nog geen antwoord van je?

Dank je wel voor je support, helaas snap ik(61 en niet zo mobiel ingesteld) niet zoveel van zulke rekeningen en valt zulke bedragen flink tegen.
ik heb nog altijd geen idee wie ik gebeld zou hebben
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Margo,

Ik heb zojuist gereageerd op jouw privébericht. Ik zie de reactie graag tegemoet!
Reputatie 3
Badge +2
1885 is een algemeen informatie en doorverbind dienst. Naar wie je bent doorverbonden is dus afhankelijk van welke informatie jij zocht. Dat dit een dure service is, dat is wel duidelijk. 1 euro per minuut. Als je belt hoor je ook de verplichte tariefsvermelding.

"Op zoek naar een nummer van bedrijf of persoon? Bel 1885 en een van onze vriendelijke medewerkers verbind u door met het bedrijf of de persoon die u zoekt. Natuurlijk geven wij graag zo veel mogelijk informatie zodat u gevonden heeft wat u zocht"
Hallo Margo,

Ik heb zojuist gereageerd op jouw privébericht. Ik zie de reactie graag tegemoet!

Ik heb de gevraagd gegeven aan je bevestigd
Ik heb nog geen antwoord gezien?? David
Heb je nog maar mijn factuur gekeken?? Ik zie geen privé mail of berichten van je

margo
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Margo,

Ik heb jouw reactie even naar jouw eigen topic verplaatst, omdat het topic hier is gestart en het anders erg verwarrend wordt. Ik had ook aangegeven dat ik het maandag op zou pakken en dat ga ik ook zeker doen! De dag is nog niet voorbij! 😉
Hoi Margo,

Ik heb jouw reactie even naar jouw eigen topic verplaatst, omdat het topic hier is gestart en het anders erg verwarrend wordt. Ik had ook aangegeven dat ik het maandag op zou pakken en dat ga ik ook zeker doen! De dag is nog niet voorbij! 😉

Oké dank je

Reageer