Beantwoord

Kosten Abonnement anders

• 16 september 2019
  • 2 reacties
  • 396 Bekeken

Hallo.

Ik mag weer mijn abonnement verlengen en ga dat natuurlijk ook doen.

Heb 2 jaar geleden een abonnement afgesloten via belsimpel.nl. Maandkosten wat ik daar kwijt zou zijn bedraagde €36,50. Heb hier verder nooit meer naar omgekeken wat ik maandelijks betaal (gaat toch al bijna 4 maand over heen voordat abo ingaat en ik dus niet dat bedrag had onthouden.

En nu ik weer mag verlengen zie ik dus dat er een verschil in zit van ongeveer €5 per maand. Graag zou ik willen weten hoe dat zit. Want anders heeft het geen nut om bij belsimpel te gaan bestellen als ik toch duurder uit ben dan wat hun daar zeggen. Ik heb dus nog nooit maandelijks €36,50 betaald maar altijd tussen de €41 en €42.
Dus mijn vraag is hoe dat kan en of dat dan weer gebeurt. Ze hebben nu namelijk een actie dat de abo die ik wil €36 in de maand is. En niet dat jullie er weer wat bij opdrukken zodat ik alsnog duurder uit kom
icon

Beste antwoord door Marty84 17 september 2019, 10:19

Op dit moment kan je klantvoordeel krijgen als je meerdere diensten afneemt. Echter dien je dat wel zelf aan te zetten zodra je abonnement ingaat. Destijds was er volgens mij een vriendenvoordeel actie, heb je die destijds misschien voor ogen gehad maar nooit geactiveerd?

Ah nu zie ik het al en weet ik het weer. Ik heb een "samen" abonnement afgesloten. En dat zou die €5 korting zijn geweest, maar met degene wie ik dat zou doen besloot niet om bij t-mobile te gaan verlengen en ik heb nooit mijn abo aangepast. Mijn eigen fout dus😅

T-mobile heeft er dus niets bij opgedrukt. Ik heb gewoon niet goed opgelet.
Dan ga ik nu maar even snel even verlengen en goed kijken wat er nu bij staat
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Op dit moment kan je klantvoordeel krijgen als je meerdere diensten afneemt. Echter dien je dat wel zelf aan te zetten zodra je abonnement ingaat. Destijds was er volgens mij een vriendenvoordeel actie, heb je die destijds misschien voor ogen gehad maar nooit geactiveerd?

Ah nu zie ik het al en weet ik het weer. Ik heb een "samen" abonnement afgesloten. En dat zou die €5 korting zijn geweest, maar met degene wie ik dat zou doen besloot niet om bij t-mobile te gaan verlengen en ik heb nooit mijn abo aangepast. Mijn eigen fout dus😅

T-mobile heeft er dus niets bij opgedrukt. Ik heb gewoon niet goed opgelet.
Dan ga ik nu maar even snel even verlengen en goed kijken wat er nu bij staat

Reageer