Beantwoord

Kosten abonnement kloppen niet

Nu echt een start vol problemen (Vodafone naar t mobile)krijg ik nu een rekening van 38€ ipv 29 € ik word er gewoon knettergek van? Hoe is het toch mogelijk dat het continu fout gaat, jammer dat ik geen bijlage kan toevoegen met het bewijs , t mobile waarom gaat het verdorie toch continu mis !!!
icon

Beste antwoord door Thalina 28 maart 2017, 15:52

Hoi Vossie18,

Geen paniek, ik ga je helpen! Ik heb al jouw gegevens bekeken en helemaal uitgezocht hoe het zit. Ik zie het volgende: je hebt een T-Mobile GO Next abonnement afgesloten met 5GB en een nieuw toestel. Op het contract dat je per mail ook hebt ontvangen staat dat je 29,00 euro per maand gaat betalen: 16,00 euro voor het abonnement en 13,00 euro per maand voor het toestel. Precies zoals jij ook noemt in je bericht. Wat er op jouw contract staat moet je ook gewoon krijgen. Dit is overigens een nog scherper aanbod dan je zou krijgen als je als Vodafone klant overstapt, dan zou je 19,00 euro betalen voor het abonnement en nu moet je 16,00 euro betalen. Dus je krijgt zelfs nog meer korting. Op deze pagina zie je ook het speciale aanbod voor Vodafone klanten.

Allereerst zie ik dat er bij het activeren van jouw abonnement iets verkeerd is gegaan met de korting die je zou moeten krijgen. Vervolgens heb je contact gehad met mijn collega op 13/03 die per ongeluk de verkeerde korting voor je heeft geactiveerd. Sorry hiervoor en voor de verwarring hierdoor! Het goede nieuws is dat ik alles nu voor je in orde heb gemaakt. Je ziet nu op My T-Mobile bij Mijn abonnement ook de juiste kortingen terug. Verder heb ik de korting die je te weinig hebt gekregen vergoed. Dit zal verrekend worden op jouw komende factuur. Daarnaast heeft mijn collega die het abonnement voor jou heeft ingevoerd ook de beloofde creditatie ingevoerd (onder meer vergoeding van de aansluitkosten) en dit is al verrekend met jouw factuur van 13/03. Bij jouw afschrijvingen kun je zien dat er een lager bedrag is afgeschreven dan op de factuur stond.

Het is een lang verhaal, maar alles is nu in orde! Ik hoop dat je ondanks deze stroeve start nu toch verder kunt genieten van jouw nieuwe abonnement en toestel. Mocht je nog tegen iets aanlopen, laat het dan gerust weten. We staan voor je klaar!
Bekijk origineel

16 reacties

Badge +13
Beste Vossie heb je de factuur ook bekeken waarom hij hoger uitkomt?
Hier meer info over een eerste factuur,
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/eerste-factuur
Klopt die is betaald, het bleek dat ik bij de 5€ thuiskopieheffing ook nog 20€ overstapkosten moest maken, maar nu betaal ik 25€ voor het abonnement plus 13€ voor de telefoon terwijl mij een overstap abonnement was belooft van 29€,
Badge +13
Heb je bij aangaan van dit abonnement gekozen voor een nieuw toestel?
De kosten die jij noemt zijn namelijk zonder toestel kies je er een toestel bij kost dat natuurlijk ook meer.
Wil je de screenshot?het abonnement was een speciale aanbieding 16€ plus 13€ voor het toestel. Omdat alles misging heeft iemand mij nog speciaaal geholpen, maar nu gaat dit dus ook al mis. Hans van der plas was dat ! Hebben we hier weer een Youp van het hekje ?
Je betaalt ook nog Startabonnement kosten en dat kost €10,-
Badge +13
Welke telefoon heb je?
En welk Go abo?

Ghazali dat klopt niet jij heb het over de stel samen en stel bij abonnementen die is de Go.
S5 i phone
Startabonnement was 20€ 😳
Badge +13
Startabonnement was 20€ 😳
In de oude abonnementen betaalde je elke maand een start abonnement en daar zaten dingen dan standaard bij in voor dat bedrag.

Jouw 20euro zullen wel aansluit kosten zijn vermoed ik en zijn eenmalig.
Verder welke Go heb je?
Next 5g plus onbeperkt bellen

Mag ik je een screenshot sturen ?het was een speciale aanbieding voor Vodafone klanten die overstapten naar t mobile
Badge +13
Die was voor de Vodafone klanten 19 per maand zie ik en dan moeten daarbij de toestel kosten nog op.
En ga je dan op dat linkje staan kom je op andere bedragen uit zie ik.

Maar als jouw factuur 38 euro is en daar zit dus al 20 euro aansluitkosten bij zitten
Dan lijkt je factuur wel te kloppen toch?
Want thuiskopie en aansluit kosten zijn maar eenmalig en komen niet maandelijks terug.

Je zult dus moeten wachten op en moderator die kan in jouw gegevens kijken en zien wat er mis is gegaan.
Mijn eerste rekening was 54€ en ik had de thuiskopieheffing al betaald. Op de aanbieding stond 16€ abonnement en 13 € voor de 5s dir kan ik bewijzen dmv een screenshot.
Ik zou mij in ieder geval niet druk maken. Bekijk de factuur nauwkeurig en ga na waaruit de kosten zijn opgebouwd. Kijk ook nog eens goed in je mail wat betreft de bestelling van het abonnement, wat werd er daar aangegeven.

Mocht er werkelijk sprake zijn van de fout dan is het bij T-Mobile zo opgelost door terugstorten of korting op je volgende factuur.

Komt goed.
@Vossie18
Even off-topic: Ik heb je berichten in dit topic samengevoegd, zou je in het vervolg niet meerdere berichten achter elkaar willen posten, maar alles gewoon in één post willen zetten? Op die manier houden we de boel hier overzichtelijk. Alvast bedankt. 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Vossie18,

Geen paniek, ik ga je helpen! Ik heb al jouw gegevens bekeken en helemaal uitgezocht hoe het zit. Ik zie het volgende: je hebt een T-Mobile GO Next abonnement afgesloten met 5GB en een nieuw toestel. Op het contract dat je per mail ook hebt ontvangen staat dat je 29,00 euro per maand gaat betalen: 16,00 euro voor het abonnement en 13,00 euro per maand voor het toestel. Precies zoals jij ook noemt in je bericht. Wat er op jouw contract staat moet je ook gewoon krijgen. Dit is overigens een nog scherper aanbod dan je zou krijgen als je als Vodafone klant overstapt, dan zou je 19,00 euro betalen voor het abonnement en nu moet je 16,00 euro betalen. Dus je krijgt zelfs nog meer korting. Op deze pagina zie je ook het speciale aanbod voor Vodafone klanten.

Allereerst zie ik dat er bij het activeren van jouw abonnement iets verkeerd is gegaan met de korting die je zou moeten krijgen. Vervolgens heb je contact gehad met mijn collega op 13/03 die per ongeluk de verkeerde korting voor je heeft geactiveerd. Sorry hiervoor en voor de verwarring hierdoor! Het goede nieuws is dat ik alles nu voor je in orde heb gemaakt. Je ziet nu op My T-Mobile bij Mijn abonnement ook de juiste kortingen terug. Verder heb ik de korting die je te weinig hebt gekregen vergoed. Dit zal verrekend worden op jouw komende factuur. Daarnaast heeft mijn collega die het abonnement voor jou heeft ingevoerd ook de beloofde creditatie ingevoerd (onder meer vergoeding van de aansluitkosten) en dit is al verrekend met jouw factuur van 13/03. Bij jouw afschrijvingen kun je zien dat er een lager bedrag is afgeschreven dan op de factuur stond.

Het is een lang verhaal, maar alles is nu in orde! Ik hoop dat je ondanks deze stroeve start nu toch verder kunt genieten van jouw nieuwe abonnement en toestel. Mocht je nog tegen iets aanlopen, laat het dan gerust weten. We staan voor je klaar!
Ik hoop het dat het goed komt, maar dat is me al vaker beloofd, geloof al 4 keer
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Vossie18,

Ik begrijp dat je nog niet helemaal ervan overtuigd bent dat het goedkomt, aangezien het al paar keer is beloofd. Heb je al op My T-Mobile gekeken bij Mijn abonnement? Daar kun je zelf controleren of jouw maandelijkse kosten nu wel goed staan. Dan weet je het zeker 🙂 Ik ga er niet vanuit, maar mocht je toch iets ontdekken dat niet klopt, trek dan aan de bel. Dan ga ik dat alsnog voor je in orde maken!

Reageer