Beantwoord

Kosten factuur komen niet overeen met kosten op abonnement overzicht.

Hoi!

Ik krijg nu een melding van mijn nieuwe factuur voor februari, maar daar in zijn niet de klantvoordeelkortingen in verrekend die aan staan terwijl die wel in mijn overzicht staan benoemd bij het abonnement.
Kunnen jullie dit svp aanpassen zodat het klopt en met de volgende factuur verrekenen?

Groet,

MvS
icon

Beste antwoord door Brian 13 februari 2019, 13:48

Hi @MvS1981, excuses voor de late reactie, het ging helemaal goed met het bericht doorzetten. Ik heb meteen met je meegekeken en de korting op je TV-pakketten is per 02-02-2019 geactiveerd. De korting is daarom niet meegenomen op je factuur van februari maar zie je zeker terug op je factuur van maart samen met een eventuele verrekening! 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi MvS,

Goed dat je het even laat weten!

Uit jouw bericht kan ik niet direct opmaken of het om Mobiel of Thuis gaat. Aangezien ik van Mobiel ben ga ik daar op reageren en ik tik iemand van Thuis aan om het daar ook te controleren!

Bij Mobiel zie ik namelijk op de factuur wel de korting staan op de factuur van februari. Dit is gedaan voor de periode van 25 januari tot en met 2 februari en vervolgens de nieuwe maand 3 februari tot en met 2 maart. Dat is in dit geval dus goed gegaan! Misschien ziet mijn collega van Thuis iets anders over de voordelen voor Thuis.

Als je nog vragen hebt, let us know!
@David Dank voor je reactie! Het gaat inderdaad om Thuis.... Vergeten aan te geven.
Ik hoor nog graag van je.
@David Heb je al wat van je collega gehoord?
Reputatie 6
Badge +5
Hi @MvS1981, excuses voor de late reactie, het ging helemaal goed met het bericht doorzetten. Ik heb meteen met je meegekeken en de korting op je TV-pakketten is per 02-02-2019 geactiveerd. De korting is daarom niet meegenomen op je factuur van februari maar zie je zeker terug op je factuur van maart samen met een eventuele verrekening! 🙂
@Brian Dank je wel voor je reactie. Dan zie ik het in de volgende factuur wel terug.

Reageer