Beantwoord

Kosten factuur per post

  • 29 augustus 2018
  • 16 reacties
  • 1001 Bekeken

Gek dat mij als nieuwe klant niet eerst iets gevraagd wordt bij afsluiten contract en ik bij eerste factuur direct 2,50 extra krijg berekend voor een factuur per post ipv digitaal
icon

Beste antwoord door Hajar 2 september 2018, 13:30

Hi,



Graag gedaan hoor! Ik heb nog geen privébericht ontvangen dus dan kan ik niet in het systeem controleren of het wel goed is verwerkt. Als je wilt kan ik dat alsnog doen. Wat betreft het bereik binnenshuis dat zou aan verschillende factoren kunnen liggen. Je kan op onze dekkingskaart de dekking in jouw regio controleren. Als je op Meld een probleem klikt kan je ook direct een case aanmaken voor onze netwerkspecialisten. Zij zullen dan onderzoeken waar het probleem aan ligt.



Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

16 reacties

er moest staan als nieuwe klant ipv 'laat'😉
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Soms staat deze optie automatisch aan waardoor je inderdaad kosten maak voor papieren factuur. Als je wilt kan ik deze optie uitzetten en ook de kosten van de vorige papieren factuur vergoeden. Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban dan maak ik het in orde voor je!
Fijn dat u gelijk even reageert! Hulp zou fijn zijn, heb zelf wel al de optie uitgezet inmiddels. Ik heb tegen verwachting in ook een slecht mobiel bereik hier blijkt binnenshuis. waar kan ik daarmee het beste terecht?

mvrgr
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Graag gedaan hoor! Ik heb nog geen privébericht ontvangen dus dan kan ik niet in het systeem controleren of het wel goed is verwerkt. Als je wilt kan ik dat alsnog doen. Wat betreft het bereik binnenshuis dat zou aan verschillende factoren kunnen liggen. Je kan op onze dekkingskaart de dekking in jouw regio controleren. Als je op Meld een probleem klikt kan je ook direct een case aanmaken voor onze netwerkspecialisten. Zij zullen dan onderzoeken waar het probleem aan ligt.

Laat je even weten of het zo lukt?
de dekkingskaart heb ik natuurlijk bekeken voor ik klant ging worden 🙂 maar bereik is niet conformist zal iff als probleem melden. Ik ga eens kijken of prive bericht lukt. wederom dank!
sorry gekke spelling checker. moest staan niet conform en idd (ipv iff)
geen enkele reactie mogen ontvangen van Tmobile op de slechte dekking in huis.
wel uw toegezegde correctie op de papieren nota kosten ontvangen maar wat schept mijn verbazing: tegelijkertijd krijg ik 15 euro incassokosten voor een eerste herinnering? Welkom nieuwe klant!
Dan nog het volgende: ik heb tussentijds mijn databundel aangepast naar ongelimiteerd. Naast het feit dat ik tijdens het downloaden continue voor 1 gB via een sms bericht data weer moet activeren krijg ik nu de kosten voor 2 abonnementen in mijn 2de factuur ipv een gemiddelde of gecorrigeerd voor de periodes gebruik, Maw de totaal factuur is duurder dan het laatstgekozen abonnement.
al met al heb ik als nieuwe klant dus de eerste 3 facturen met naar mijn smaak 'creatieve' kosten. Dan merk ik steeds dat vragen hierover stellen zeer omslachtig is, ik steeds moet inloggen en in de pen moet. als je al een klantenservice nummer kan vinden, moet je in een menu eindeloos luisteren naar een robot die allerlei irrelevante informatie verstrekt en wordt de verbinding verbroken zonder te toetsen of je antwoord heb geregen op je vraag. zo 'bespaart' Tmobile dus op ene medewerker en bezorgt de klant lekker veel verloren tijd. Wat is dat toch dat telecom maatschappijen geen klantcontact willen..heel ergerlijk dit. Graag aanpassingen van de facturen wederom. met dank en vrgr
Reputatie 7
Badge +18
In wat voor huis woon je? In nieuwbouw huizen kan de dekking namelijk aanzienlijk slechter zijn binnen door de betonnen wanden en het super HR glas, dat houdt veel signaal tegen helaas.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi,

Natuurlijk zijn wij er wél om jou te helpen! Om deze reden heb ik meteen een netwerk-klacht ingediend naar onze netwerkspecialisten toe. Ik heb daarbij aangevinkt dat je wilt dat er contact opgenomen gaat worden. Dit moet dus nu wel helemaal goedkomen en zo niet, dan kun je hier altijd terecht om aan de bel te trekken hoor! Daar zijn we immers voor en wij willen juist dat je mega tevreden met ons bent.

Wat betreft de facturen heb ik ook meteen met je meegekeken. In een factuur worden altijd de verwachte kosten over de volgende factuurmaand berekend én de vorige maand wordt erin gecorrigeerd. Dit is dus ook wat je op de tweede factuur terugziet. Een gedeelte van de vorige maand heb je de bundel omhoog gezet, en de verwachte kosten voor de komende factuurmaand worden in rekening gebracht. Als je dus juist minder kosten maakt die maand, dan wordt dat weer op de volgende factuur gecorrigeerd!

Hopelijk snap je het op die manier beter! Wij zullen nooit, maar dan ook nooit, "creatief" met kosten omgaan.

Laat het me weten als je nog meer vragen hebt!
Dan voor de reacties Ik woon niet in een nieuwbouwhuis en de dekking was vooraf goed aangegeven zoals ik schreef. Er is 1x gepoogd te bellen en daarna niet meer. Er is dus niets veranderd. Ook geeft de reactie op de facturen geen enkel antwoord op de daadwerkelijke issue waarom ik incassokosten zou moeten betalen uberhaupt en dat me nu 2 abonnementen worden aangerekend ipv 2x voor de periode gecorrigeerd. vervelend dat Tmobile niet bereikbaar is per telefoon en je hier eindeloos tijd kwijt bent. hele slechte eerste ervaringen.,
Eh wat een popijopi taal bezigt Tmobile hier..

Topic wordt gewoon gesloten elders zonder te vragen of probleem hiermee is opgelost. lekker omslachtig en weinig professioneel allemaal.
en nee ik "snap het niet beter" omdat ik het WEL creatief met kosten omgaan vind en bijzonder klantonvriendelijk vind allemaal Er worden me 1. ineens factuurkosten aangerekend als nieuwe klant zonder dit te vragen bij contract afsluiten. 2 incasso kosten va 15 euro bij een betaalherinnering? 3. 2 volle abonnementen aanrekenen
en waarom moet ik dit via social media of een communist bespreken terwijl ik dit helemaal niet publiek wil en niemand verder aangaat eigenlijk? ik wil helemaal dit soort zaken niet online en WEL direct zelf kunnen afhandelen ipv dagen later nog eens inloggen etc. heel vervelend
bent NB een telefonie organisatie. die kan je dan niet bellen..
oh en ha, ben desalniettemin gelijk 'topposter' geclassificeerd:-)
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik begrijp dat je meer duidelijkheid wilt, maar het is niet nodig om te spammen. We pakken berichten op volgorde op dus iedereen komt aan de beurt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je op vorige week op 28/9 bent gebeld door mijn collega's van de netwerkafdeling. Ik stuur je even een privebericht met meer informatie over je klacht en je factuur.

Reageer