Beantwoord

Kosten gemaakt voor bellen buiten bundel?

• 5 december 2016
  • 6 reacties
  • 107 Bekeken

Hi, ik heb een abonnement met 120 belminuten. Als ik op mijn factuur kijk zie ik dat ik nu opeens moet gaan betalen voor elk gesprek dat ik heb gehad. In de kolom "Uit bundel" waar alle belkosten staan die in je bundel vallen (waar dus die 120 minuten aan bel-tegoed) zou moeten staan, daar staat overal 0,00. Terwijl ik deze maand wel apart heb betaald voor bellen.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 5 december 2016, 17:57

Hoi Jelmer.

Even voor de zekerheid: tel je wel juist? Het is misschien een wat rare vraag, maar alle gesprekken in NL onder 1 minuut worden automatisch op een hele minuut afgerond, hier houden veel mensen geen rekening mee en tellen daardoor verkeerd.

Een stukje uit de tarievenlijst:
Gesprekken binnen Nederland worden per seconde afgerekend met een minimum van een minuut. Gesprekken van Nederland naar een Zone 1 land worden per 30 seconden afgerekend met een minimum van een minuut. Gesprekken vanuit een Zone 1 land worden per seconde afgerekend met een minimum van 30 seconden. Voor bellen naar, in of vanuit het buitenland (exclusief Zone 1 landen) en Servicenummers gelden andere tarieven en deze worden apart afgerekend.
Bekijk origineel

6 reacties

Ik kom ook niet eens aan 120 minuten beltijd op mijn factuur, dus het kan dan toch niet zo zijn dat ik buiten mijn bundel bel?
Reputatie 3
Je belt toevallig toch niet altijd naar 0900 nummers toch? 😃. Wanneer is je abonnement ingegaan? Als dit heel recept is gebeurd kan het even duren voordat alles correct verwerkt is. Mocht het al wat langer geleden zijn, dan kan een medewerker het probleem vast voor je oplossen?
Je belt toevallig toch niet altijd naar 0900 nummers toch? 😃. Wanneer is je abonnement ingegaan? Als dit heel recept is gebeurd kan het even duren voordat alles correct verwerkt is. Mocht het al wat langer geleden zijn, dan kan een medewerker het probleem vast voor je oplossen?

dit is een aantal maanden (2 a 3) geleden gebeurd. En nee veel 06-nummers haha
Reputatie 3
Jeetje, dan is het inderdaad heel vervelend! Een medewerker kan je hier vast bij helpen, ik heb namelijk geen inzicht in je gegevens. Het kan 24 tot 48 uur duren voordat een medewerker dit oppakt. 😃
Hoi Jelmer.

Even voor de zekerheid: tel je wel juist? Het is misschien een wat rare vraag, maar alle gesprekken in NL onder 1 minuut worden automatisch op een hele minuut afgerond, hier houden veel mensen geen rekening mee en tellen daardoor verkeerd.

Een stukje uit de tarievenlijst:
Gesprekken binnen Nederland worden per seconde afgerekend met een minimum van een minuut. Gesprekken van Nederland naar een Zone 1 land worden per 30 seconden afgerekend met een minimum van een minuut. Gesprekken vanuit een Zone 1 land worden per seconde afgerekend met een minimum van 30 seconden. Voor bellen naar, in of vanuit het buitenland (exclusief Zone 1 landen) en Servicenummers gelden andere tarieven en deze worden apart afgerekend.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jelmer,

Kaassausje had het bij het goede eind en dit is je ook gister uitgelegd door mijn collega Mariska. 🙂 Er is inderdaad buiten de belbundel gebeld, doordat er flink wat gesprekken waren van minder dan een minuut. Dit wordt afgerond en zo ben je uiteindelijk buiten je bundel beland. Mijn collega had je ook al aangeraden om eventueel je belbundel te verhogen, zodat je sowieso geen kosten maakt voor deze extra minuten.

Dat je een T-Mobile Samen-groep hebt aangemaakt, kan ook al schelen, want je belt dan onderling gratis met de andere groepsleden. 🙂

Als je nog vragen voor ons hebt, laat het dan gerust weten!

Reageer