Beantwoord

Kosten gestolen simkaart + niet aangemeld bij netwerk

• 31 januari 2018
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

De 21e is mijn telefoon gestolen in Parijs en heeft iemand voor €240,00 gebeld, op mijn koste. Ik heb direct geprobeerd mijn telefoon te achterhalen en de simkaart te blokkeren. Helaas dus niet op tijd..

Op My T-Mobile kunt u alle telefoon gesprekken en nummer terug vinden, ik hoop dat hierom iets te regelen valt betreffende deze koste. Help! 😞

Hiernaast heb ik mijn nieuwe sim-kaart binnengekregen, maar geeft mijn telefoon aan dat ik niet ben aangemeld bij het netwerk. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 februari 2018, 12:26

Hoi Suzan Dilara,

Wat erg dat jouw toestel gestolen is! Ben je inmiddels een beetje van de schrik bekomen?

Goed dat je de simkaart geblokkeerd hebt. Ik zie dat je dit wel na zo'n 7 uur gedaan hebt en ik heb nog even flink met mijn collega's overlegd, maar om deze reden kan ik hierin geen coulance bieden. Het is in deze gevallen erg belangrijk direct actie te ondernemen en de simkaart te blokkeren.

Ik kan je uiteraard wel helpen met het werkend krijgen van jouw nieuwe simkaart! Ik zie dat het je al is gelukt om deze te activeren. Daarnaast zie ik ook dat er nog een blokkade actief was, dus deze heb ik direct voor je verwijderd. Kun je jouw toestel opnieuw opstarten en testen of alles nu werkt? Zo niet, dan sta ik natuurlijk voor je klaar! 🙂 Laat je het weten?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Suzan Dilara,

Wat erg dat jouw toestel gestolen is! Ben je inmiddels een beetje van de schrik bekomen?

Goed dat je de simkaart geblokkeerd hebt. Ik zie dat je dit wel na zo'n 7 uur gedaan hebt en ik heb nog even flink met mijn collega's overlegd, maar om deze reden kan ik hierin geen coulance bieden. Het is in deze gevallen erg belangrijk direct actie te ondernemen en de simkaart te blokkeren.

Ik kan je uiteraard wel helpen met het werkend krijgen van jouw nieuwe simkaart! Ik zie dat het je al is gelukt om deze te activeren. Daarnaast zie ik ook dat er nog een blokkade actief was, dus deze heb ik direct voor je verwijderd. Kun je jouw toestel opnieuw opstarten en testen of alles nu werkt? Zo niet, dan sta ik natuurlijk voor je klaar! 🙂 Laat je het weten?

Reageer