Beantwoord

Kosten na wijzigen belbundel

  • 4 juli 2017
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Hallo,
Vandaag mijn bundel van stel samen stel bij omgezet naar 120 bellen. Terwijl ik nog de volle 120 minuten bellen heb , staan er nu al 5 euro overige kosten bij ? Hoe kan dit? En dan zou ik de bundel graag weer aanpassen naar onbeperkt bellen, maar dit lukt niet in de app?
Zou je daar mee kunnen helpen en uitleg over geven ?
Groeten Ingeborg
icon

Beste antwoord door David 5 juli 2017, 10:29

Hi Ingeborg,

Goede vraag! Ik zie dat je deze vraag ook hebt gesteld bij mijn collega, maar ik denk dat dit niet de correcte informatie was. Er werd aangegeven dat er tegoed naar verhouding was uitgekeerd, maar dit is niet meer het geval sinds een tijdje. Het lijkt er echter op dat het gewoon een kwestie van geduld was en dat je waarschijnlijk direct na de wijziging hebt gekeken op My T-Mobile. Alles was toen nog niet helemaal verwerkt en daardoor zou je de overige kosten gezien kunnen hebben. Als ik nu op jouw My T-Mobile kijk zie ik namelijk geen overige kosten meer terug. 🙂 Het kan soms even duren voor de wijziging helemaal goed is doorgevoerd en zichtbaar is op My T-Mobile. Het klopt inderdaad wel dat je pas weer 4 augustus de belbundel kunt wijzigen, aangezien dit één keer per maand kan.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan kun je dat in dit topic laten weten!

PS: Ik heb jouw vraag even naar een apart topic verhuisd, omdat dit niet hetzelfde probleem is als het topic waar je jouw reactie had geplaatst.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ingeborg,

Goede vraag! Ik zie dat je deze vraag ook hebt gesteld bij mijn collega, maar ik denk dat dit niet de correcte informatie was. Er werd aangegeven dat er tegoed naar verhouding was uitgekeerd, maar dit is niet meer het geval sinds een tijdje. Het lijkt er echter op dat het gewoon een kwestie van geduld was en dat je waarschijnlijk direct na de wijziging hebt gekeken op My T-Mobile. Alles was toen nog niet helemaal verwerkt en daardoor zou je de overige kosten gezien kunnen hebben. Als ik nu op jouw My T-Mobile kijk zie ik namelijk geen overige kosten meer terug. 🙂 Het kan soms even duren voor de wijziging helemaal goed is doorgevoerd en zichtbaar is op My T-Mobile. Het klopt inderdaad wel dat je pas weer 4 augustus de belbundel kunt wijzigen, aangezien dit één keer per maand kan.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan kun je dat in dit topic laten weten!

PS: Ik heb jouw vraag even naar een apart topic verhuisd, omdat dit niet hetzelfde probleem is als het topic waar je jouw reactie had geplaatst.

Reageer