Beantwoord

Kosten ongevraagde papieren factuur

Ik heb recentelijk mijn eerste factuur ontvangen op papier met kosten erop voor een papieren factuur. Ik heb nooit gevraagd om papieren facturen en hoe kan ik mij daarvoor afmelden?
icon

Beste antwoord door Jaimy 28 juni 2018, 09:03

Hoi DB71,

Dat kunnen wij uiteraard voor jou regelen! En natuurlijk kunnen wij de kosten van die eerste factuur vergoeden als je daar niet om gevraagd hebt - geen zorgen.

Je zult de factuur dan niet meer op papier krijgen, maar online kunnen inzien. Wil je dat liever? Om dit voor je in orde te kunnen maken, heb ik jouw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum nodig. Daarmee kunnen wij je opzoeken in ons systeem en de papieren factuur voor je uitzetten. Omdat ik zelf volgende week op vakantie bent, kun je mijn collega-moderator Hajar een privéberichtje sturen met deze gegevens.

Zij zal het dan verder voor jou oppakken en dan komt het helemaal in orde!
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi DB71,

Dat kunnen wij uiteraard voor jou regelen! En natuurlijk kunnen wij de kosten van die eerste factuur vergoeden als je daar niet om gevraagd hebt - geen zorgen.

Je zult de factuur dan niet meer op papier krijgen, maar online kunnen inzien. Wil je dat liever? Om dit voor je in orde te kunnen maken, heb ik jouw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum nodig. Daarmee kunnen wij je opzoeken in ons systeem en de papieren factuur voor je uitzetten. Omdat ik zelf volgende week op vakantie bent, kun je mijn collega-moderator Hajar een privéberichtje sturen met deze gegevens.

Zij zal het dan verder voor jou oppakken en dan komt het helemaal in orde!
Wel geniepig, hoor. Net een nieuw 4G-voor-thuis, komt er een schriftelijke factuur die maar even 2,54 kost. Hup, weg m'n korting van 2,50. Waarom niet standaard bij een nieuw abo de factuur per email of "Mijn T-Mobile", die de klant daarna ook op "schriftelijk" kan zetten????
Kan ik die 2,54 op coulante grond niet terugkrijgen? Die optie is bij het invullen van je gegevens bij activatie wel errug verborgen. Geniepig dus.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kees,

Welkom bij de 4G voor thuis familie! Als je liever geen papieren factuur ontvangt dan kan ik dat natuurlijk uitzetten. Ik heb dat bij deze ook gedaan en heb ook de kosten van de factuur vergoed. Dit zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur. Is hiermee alles naar wens?

Als ik nog iets kan betekenen, hoor ik het graag!
Hartelijk dank, Hajar.
Ik had ondertussen gisteren al de optie uitgezet. Bedankt voor de coulance.
T-Mobile zal wel redenen hebben om de optie standaard op Aan te zetten bij activatie, maar het komt toch enigszins vreemd en hebberig over als je het tegendeel verwacht. Liever dus standaard op Uit en als je dan perse toch schriftelijke facturen wil ontvangen, kun je beslissen om dit op Aan te zetten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kees,

Graag gedaan! Ik begrijp je feedback zeer zeker en zal het daarom ook doorzetten. Voor nu wens je een mooie zondag toe! 🙂
Heb ik ook al maanden last van. Volgens diverse meldingen kan je dit wijzigen in de instellingen. Welnu: nergens te vinden en inmiddels a 4 facturen verder. Kan iemand dat zsm uitzetten? Alvast dank!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Dát is natuurlijk gewoonweg irritant en daarom heb ik er meteen wat voor je aan gedaan!

Ik heb de papieren factuur uitgezet en de kosten van de afgelopen vier facturen ook meteen voor je vergoed. Die vergoeding zul je terugzien op jouw volgende (online) factuur!

Hopelijk is zo alles in orde. Laat het me weten als ik nog iets voor je kan doen en dan sta ik voor je klaar.
Dank Jaimy! Top en supersnel geregeld.

groet, Roy.
Beste T mobile,

Binnenkort mag ik mijn T mobile abonnement weer verlengen , maar ik twijfel..... reden : als jarenlange klant word ik sinds Febr 2017 elke maand gepest met kosten € 3.04 voor een acceptgiro die ik NIET gebruikt. Ik betaal via INTERNETBANKIEREN en de factuur op jullie website is voldoende.

Om een beeld te geven € 3.04 = 10% van mijn abon.bedrag, Op eerdere verzoeken om gesprek met T mobile over deze wurggreep wordt steeds geweigerd. Ik zou graag gewoon via INTERNETBANKIEREN willen betalen ZONDER de extra boete. Kunnen wij daar een oplossing voor regelen ? Desnoods kom ik langs op kantoor ...... Ik ben al heel lang klant bij T mobile ... maar ik voel mij momenteel meer een sponsor!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi TPau,

Ik zie inderdaad dat je hier eerder contact over hebt gehad, met mijn collega's. In de tussentijd zijn er echter geen aanpassingen gedaan aan de betaalwijzen, dus ik heb niet echt nieuwe informatie.

Het is bij ons mogelijk om via een automatische incasso te betalen (zonder papieren factuur) of via acceptgiro, maar dan zijn er wel de kosten voor de papieren factuur aan verbonden. Een variatie hierop kunnen we niet aanbieden, dus het is in dit geval kiezen wat voor jou het belangrijkste is. Met de automatische incasso kun je de papieren factuur uitschakelen en het bij de digitale factuur houden. Dit is allemaal ook direct via My T-Mobile te regelen, als je dit zou willen aanpassen.

Als je hier nog andere vragen over hebt, laat het ons gerust weten!
Beste David,

Bedankt voor je reactie.

Ik ben als klant tevreden over T mobile. Ik ben niet voor niets al jarenlang klant.

Als je de eerdere correspondentie gelezen heb... dan heb je ook kunnen lezen dat een automatische incasso in ons geval niet de oplossing is. Verwijzen daarna is een beetje struisvogel spelen. Dus ben ik gedwongen tot betaling van € 3.04 per maand. Wat onzin is ... omdat ik genoeg heb aan de factuur op de website en deze betaald via internetbankieren...

Ik stoor mij al nu al anderhalf jaar aan de houding van T mobile .... "wij kunnen .. niet aanbieden". Ik werk zelf al 30 jaar op het financieel vakgebied.... Daarom zou ik graag met een verantwoordelijk medewerker van jullie aan tafel willen om uit te leggen dat niet kunnen aanbieden een keuze is ! Er zijn vele manieren om te betalen.Vele manieren om de klant tegemoet te komen. Het is puur een kwestie van willen !

Kan jij voor een afspraak zoals hierboven gevraagd regelen ?

Doel : Klant blijven bij T mobile ! Betalen voor wat ik gebruik ! Geen maandelijkse sponsering van € 3.04 meer voor T mobile !

Alvast bedankt voor je inzet !
Reputatie 4
Badge +13
Hey TPau,

Weet dat we jou als klant enorm waarderen! En dat de feedback van onze klanten ontzettend belangrijk voor ons is. Op dit moment is het echter zo dat het bij ons mogelijk is om via een automatische incasso te betalen (zonder papieren factuur) of via acceptgiro, maar dan zijn er wel de kosten voor de papieren factuur aan verbonden. Wellicht dat er een andere/extra optie in de toekomst mogelijk gaat zijn, maar op dit moment is dat niet het geval.

Excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan vooral weten. Alvast een fijn weekend! 😃
Bas bedankt voor je reactie..... met mijn reactie heb ik BEWUST 3 dagen gewacht.

Omdat ik al 1 1/2 jaar tegen een muur aanloopt bij T mobile en elke poging van mijn kant voor dialoog cq. afspraak wordt genegeerd.

Deze wijze van non-communicatie van T mobile staat haaks op jouw opmerking dat ik als klant enorm wordt gewaardeerd. Dat gevoel heb ik niet !

Daarom nogmaals :

Kan jij voor mij een afspraak regelen ?

Doel : Klant blijven bij T mobile ! Betalen voor wat ik gebruik ! Geen maandelijkse sponsering van € 3.04 meer voor T mobile !

Alvast bedankt voor je inzet !

Reageer