Incident: 170829-002830 dateert van 29/08/2017 14:56
Incident: 170718-000616 waarop ene Marianne een script heeft gekopieerd en geplakt!
Ik vind het niet kunnen dat voor een papieren factuur €3,04 in rekening wordt gebracht! Zonder mijn medeweten!
Ik wil hier dan ook correct behandeld worden. Wat ik volgens mij wel verdien na bijna 20 jaar een abonnement te hebben bij deze organisatie!
Dus graag heel goed beargumenteerd waarom ik gedwongen wordt om €3,04 te betalen voor een stukje papier!
Daarnaast wil ik op zijn minst dit bedrag van de afgelopen 3 maanden terug!
Beste antwoord door David
In ons systeem zie ik inderdaad terug dat er in juli en augustus al contact is geweest over deze kosten. De reacties van mijn collega's zijn wel het antwoord op jouw vragen, maar misschien niet wat je wilt horen. Zij hebben toen ook al uitgelegd dat je geluk hebt gehad, omdat er al eerder kosten in rekening gebracht hadden moeten worden. Dat is bij de verlenging uiteindelijk alsnog gebeurd, daar komen de kosten dan ook vandaan.
Zoals mijn collega ook in de mail in juli had uitgelegd, kun je zelf kiezen hoe je jouw factuur wilt ontvangen, digitaal of papier. Dit is daarna niet aangepast, die keus is natuurlijk geheel aan jou, maar de kosten zijn daardoor wel terecht. Als je niet wilt betalen voor de factuur, dan raad ik je alsnog aan om via My T-Mobile te kiezen voor een digitale variant. Via My T-Mobile kun je de facturen ook downloaden en printen.
Mocht je nog verdere vragen hebben voor ons, dan horen we dat graag van je.