Beantwoord

Kosten papieren factuur

• 3 maart 2018
  • 3 reacties
  • 383 Bekeken

Ik heb twee maanden geleden een zakelijk abonnement afgesloten. Echter heeft de verkoper het nooit gehad over extra kosten voor een papieren factuur. Wel had hij het erover dat hij me in een T-Samen-groep zou stoppen. Dus de verrassing was groot bij de eerste factuur dat ik niet in een groep zat, maar wel de extra kosten voor een papieren factuur kreeg. Dus toen heb ik zelf beide zaken maar geregeld. Nu is de tweede factuur binnen, maar wederom op papier. Als ik nu inlog kan ik dit ook nergens meer aanpassen, omdat dit niet mogelijk is voor zakelijke klanten? Ik weet zeker dat ik dat eerder wel kon. Inmiddels ben ik €4,13+€2,10+€2,10=€8,33 en mijn tijd kwijt aan zaken die niet zo zijn afgesproken. Kan iemand dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Hajar 5 maart 2018, 09:29

Hi Mrsunshine,

Leuke username! Word er gelijk vrolijk van!

Ik heb je facturen en erbij gepakt en zie inderdaad dat je kosten hebt gemaakt aan papieren facturen. Ik heb de kosten vergoed en de optie papieren factuur uitgezet! Vanaf nu zul je daar dus geen kosten meer aan maken. Ik zie dat je de T-Mobile Samen korting inmiddels wel hebt ontvangen dus ik verwacht dat dat ook goed gaat.

Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mrsunshine,

Leuke username! Word er gelijk vrolijk van!

Ik heb je facturen en erbij gepakt en zie inderdaad dat je kosten hebt gemaakt aan papieren facturen. Ik heb de kosten vergoed en de optie papieren factuur uitgezet! Vanaf nu zul je daar dus geen kosten meer aan maken. Ik zie dat je de T-Mobile Samen korting inmiddels wel hebt ontvangen dus ik verwacht dat dat ook goed gaat.

Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Hallo,

Aangezien wij precies hetzelfde probleem hebben, leek het me overbodig om een nieuw topic aan te maken. Ook ons is niets verteld over een papieren factuur, laat staan de kosten ervan. Sterker nog, wij hebben ons online factuuradres opgegeven en werd verteld dat de facturen daar naartoe gestuurd zouden worden. Na het tevergeefs trachten te wijzigen van de instellingen (kan niet zakelijk blijkt dus), nu hier beland.
Ik zou dit graag opgelost zien. Iemand?
Heb zojuist gebeld en wordt gewijzigd. Helaas niet de kosten van de papieren facturen terug, maar soit.

Reageer