Beantwoord

kosten van Payinfo

• is net lid geworden
  • 0 reacties
Hoi, ik heb bij mijn vorige factuur kosten gekregen van payinfo terwijl ik hier niks mee te maken heb gehad, ooit. Deze kosten kloppen niet en moeten teruggedraaid worden. Er is onterecht 12.50 extra bij mijn factuur gekomen in 3 transacties en ik wil deze terug. Ik zit nu pas net bij jullie en ik word al gelijk onterecht gefactureerd?
Ik heb hier ook al een bericht over gemaakt maar ik heb geen verdere reactie gekregen hierop, wat naar mij best verdacht overkomt. Het enige wat ik krijg als reactie is dat het goed was dat ik het geblokkeerd heb en dat het onderzocht wordt.
Ik heb graag dat dit bedrag mij terug wordt toegekend. Het gaat over factuurnummer 901339911188.
icon

Beste antwoord door CrisTien 23 januari 2019, 11:13

Goedemorgen @Mw2 Altijd lastig zo’n betaaldienst.
op deze pagina vind je een formulier om je geld terug te vragen en tips wat je kan doen om dit te voorkomen de volgende keer.
Je hebt hoogstwaarschijnlijk ergens bewust of onbewust op een link geklikt waar een betaaldienst aan vast zat.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16
Goedemorgen @Mw2 Altijd lastig zo’n betaaldienst.
op deze pagina vind je een formulier om je geld terug te vragen en tips wat je kan doen om dit te voorkomen de volgende keer.
Je hebt hoogstwaarschijnlijk ergens bewust of onbewust op een link geklikt waar een betaaldienst aan vast zat.

Reageer