Vraag

Kosten voor bellen autobedrijf

• 9 oktober 2020
  • 11 reacties
  • 240 Bekeken

een vraagje ik hebt vandaag naar de autobedrijf gebeld alleen er word 50 cent buiten mij gebruik terwijl ik 120 minuten hebt klopt dit wel en kunnen jullie er naar kijken voor mij aub ?

11 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Andyret 

Was het een 06, vaste lijn of servicenummer? En ben je er zeker van dat je niet door je bundel ben?

Servicenummers rekenen soms eigen kosten.

Hallo @Andyret 

Was het een 06, vaste lijn of servicenummer? En ben je er zeker van dat je niet door je bundel ben?

Servicenummers rekenen soms eigen kosten.

010 nummer

vaste lijn 010 202 0561

Reputatie 7
Badge +18

En de My T-Mobile app geeft ook aan dat de overige kosten a 50 cent door dit gesprek komen? Wanneer je op overige kosten drukt krijg je het in beeld.

ja dat zeker staat in de app gemeld

[Screenshot verwijder door moderator ivm 06-nummer. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]

@Andyret Waarschijnlijk komt dit omdat je net je nieuwe bundel bent ingegaan, zal dan morgen wel goed in de app staan, ik heb ditzelfde gehad terwijl ik onbeperkt had.

@Andyret Waarschijnlijk komt dit omdat je net je nieuwe bundel bent ingegaan, zal dan morgen wel goed in de app staan, ik heb ditzelfde gehad terwijl ik onbeperkt had.

ja dat zal ook heel goed kunnen trouwens mijn verlenging is al ingegaan 6 oktober 9 is de nieuwe te goed maar zal even in de gaten houden

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Andy,

Het is inderdaad mogelijk dat het nog aangepast wordt, zoals Doornekamp33 terecht zegt. Het kan ook zijn dat het nummer toch kosten in rekening brengt, maar dat zou je dan bij het bedrijf zelf even moeten checken.

Ik kan op dit moment niet controleren of de kosten blijven staan, dus als je m'n hulp daar nog voor nodig hebt dan kun je me een privébericht via mijn profiel sturen. Stuur dan gelijk even jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN mee, want dan kan ik gelijk aan de slag!

Hoi Andy,

Het is inderdaad mogelijk dat het nog aangepast wordt, zoals Doornekamp33 terecht zegt. Het kan ook zijn dat het nummer toch kosten in rekening brengt, maar dat zou je dan bij het bedrijf zelf even moeten checken.

Ik kan op dit moment niet controleren of de kosten blijven staan, dus als je m'n hulp daar nog voor nodig hebt dan kun je me een privébericht via mijn profiel sturen. Stuur dan gelijk even jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN mee, want dan kan ik gelijk aan de slag!

ik zal zo even doen

Reputatie 7
Badge +20

Hi Andy,

Ik heb zojuist weer op jouw bericht gereageerd!

Hi Andy,

Ik heb zojuist weer op jouw bericht gereageerd!

top zal kijken

Reageer