Beantwoord

Kosten voor factuur

• 22 februari 2016
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Klacht:
M.i.v. januari 2016 wordt bij mij ineens een bedrag van 3,04 euro in rekening gebracht.
Waarschijnlijk door het verlengen van mijn abonnement (met 2 jaar), maar bij het verlengen zelf is hierover niets aangegeven.
Helaas heb ik dit in januari niet gezien en de factuur betaald, de kosten van 6,08 zal ik op de factuur van februari in mindering brengen.
icon

Beste antwoord door Amy 23 februari 2016, 14:31

Hi Pjotr52,

Welkom op het T-Mobile Forum, ik heb jouw vraag verplaatst naar een nieuw topic.

Ik zie inderdaad dat er kosten in rekening gebracht worden voor de papieren factuur. Maakte je hiervoor gebruik van FinBox? In dat geval zouden er inderdaad geen kosten in rekening gebracht moeten worden, ik zie ook niet dat dit eerder wel gebeurde. Ik heb de kosten daarom voor je gecrediteerd en dit bedrag zal verrekend worden met je aankomende factuur. Wil je de facturen en acceptgiro's nog wel ontvangen of kunnen wij jou ook omzetten naar automatische afschrijving? Is onder andere beter voor het milieu 😉!

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Pjotr,

Helaas kunnen we je die optie niet aanbieden. We hebben 2 mogelijkheden om je factuur te voldoen en dat zijn de opties die Amy hierboven al had toegelicht. Het is dus óf de acceptgiro óf een automatische incasso. Een ander alternatief is er helaas niet..

We horen graag voor welke optie kiest! 🙂
Hallo Amy,
Bedankt voor de snelle (en correcte) afhandeling van de klacht.

Ja, de betaling van de facturen ging al jaren via Finbox.
Wat betreft de betaalwijze, een acceptgiro is niet nodig, is het ook mogelijk dat de factuur per e-mail wordt verzonden en ik het geld zelf over kan maken?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Pjotr52,

Welkom op het T-Mobile Forum, ik heb jouw vraag verplaatst naar een nieuw topic.

Ik zie inderdaad dat er kosten in rekening gebracht worden voor de papieren factuur. Maakte je hiervoor gebruik van FinBox? In dat geval zouden er inderdaad geen kosten in rekening gebracht moeten worden, ik zie ook niet dat dit eerder wel gebeurde. Ik heb de kosten daarom voor je gecrediteerd en dit bedrag zal verrekend worden met je aankomende factuur. Wil je de facturen en acceptgiro's nog wel ontvangen of kunnen wij jou ook omzetten naar automatische afschrijving? Is onder andere beter voor het milieu 😉!

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer