Beantwoord

Kosten voor SMS

  • 2 januari 2017
  • 1 reactie
  • 147 Bekeken

Goede middag zie dat ik bij overige kosten 1.50 heb staan voor SMS maar heb niemand gesmst of ergens voor op gegeven graag even uit leg vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 2 januari 2017, 17:11

De uitleg staat op je factuur... Meer dan dat zullen mede-klanten je op dit klantenforum (forum voor klanten, net zoals een klantenservice een service voor klanten is) niet kunnen geven...



Wat wel kan is dat je slachtoffer bent geworden van de (momenteel helaas weer) actieve oplichters van sms-diensten. Om die reden geef ik je even het standaard antwoord zodat je kan kijken of dit zo is en tevens wat je er tegen kan doen.



Als je naar www.payinfo.nl gaat kan je zien welke en of er sms-diensten zijn aangemeld. Deze diensten kan je daar afmelden, maar je kan ook in My T-Mobile betaalde diensten via sms, zogeheten FTMSC diensten en lang en breed uitgelegd in dit topic, blokkeren. Als je wel van tijd tot tijd die diensten wenst te gebruiken (er zijn er velen) dan is dat weliswaar geen optie, maar dien je goed in de gaten te houden of er geen foutieve tussen zitten. (meldt af wat niet klopt en evt. blokkeer).



Heb je dus, zoals je hier aangeeft, ongevraagde sms-jes, dan kan je ook een onderzoek starten waarin de dienst een bevestiging moet overhandigen dat jij wel om die dienst hebt gevraagd. Kunnen ze dat niet, dan krijg jij de onterechte kosten terug.

Dit formulier kun je hier vinden: https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuur
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

De uitleg staat op je factuur... Meer dan dat zullen mede-klanten je op dit klantenforum (forum voor klanten, net zoals een klantenservice een service voor klanten is) niet kunnen geven...

Wat wel kan is dat je slachtoffer bent geworden van de (momenteel helaas weer) actieve oplichters van sms-diensten. Om die reden geef ik je even het standaard antwoord zodat je kan kijken of dit zo is en tevens wat je er tegen kan doen.

Als je naar www.payinfo.nl gaat kan je zien welke en of er sms-diensten zijn aangemeld. Deze diensten kan je daar afmelden, maar je kan ook in My T-Mobile betaalde diensten via sms, zogeheten FTMSC diensten en lang en breed uitgelegd in dit topic, blokkeren. Als je wel van tijd tot tijd die diensten wenst te gebruiken (er zijn er velen) dan is dat weliswaar geen optie, maar dien je goed in de gaten te houden of er geen foutieve tussen zitten. (meldt af wat niet klopt en evt. blokkeer).

Heb je dus, zoals je hier aangeeft, ongevraagde sms-jes, dan kan je ook een onderzoek starten waarin de dienst een bevestiging moet overhandigen dat jij wel om die dienst hebt gevraagd. Kunnen ze dat niet, dan krijg jij de onterechte kosten terug.
Dit formulier kun je hier vinden: https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuur