Beantwoord

Laatste factuur klopt niet

Ik heb zojuist mijn factuur voor de periode 4 juni t/m 3 augustus binnengekregen.
De overige kosten kloppen helaas niet. Mijn onbeperkt internet bundel is per 26 juni ingegaan (zoals ook gefactureerd op de factuur), echter de internetkosten na 26 juni worden gewoon meegerekend!
Er is 5,71 ex. BTW teveel berekend. Graag uw reactie.
icon

Beste antwoord door Densmiegd 26 juli 2012, 19:39

Mijn factuur klopt ook niet, ze hebben de 50% korting op mijn abo er niet afgehaald maar erbij opgeteld.

Hi Gitta, het kan bij jou zijn dat de kortingstermijn van de korting vorige maand is verlopen, en dat je toch een gedeelte van die maand de korting (onterecht dus) hebt ontvangen. Dat wordt dan op een volgende factuur gecorrigeerd met een negatieve korting.

Bekijk origineel

3 reacties

Nou T-mobile, komt hier nog antwoord op? We zijn ondertussen al weer twee dagen verder.
Reputatie 3
Mijn factuur klopt ook niet, ze hebben de 50% korting op mijn abo er niet afgehaald maar erbij opgeteld.
Reputatie 6

Hi Gitta, het kan bij jou zijn dat de kortingstermijn van de korting vorige maand is verlopen, en dat je toch een gedeelte van die maand de korting (onterecht dus) hebt ontvangen. Dat wordt dan op een volgende factuur gecorrigeerd met een negatieve korting.

Reageer