Beantwoord

Maandbedrag hoger dan in bestelling

• 18 februari 2016
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Goedendag,

ik heb het telefoonabbonement van mijn zoon verlengd. Nu is het maandbedrag in my-tmobile veel hoger dan wat aangeboden en bevestigd is. In de bevestiging is het bedrag 23,50, op my-tmobile staat 34,00. Ik heb eerste factuur nog niet ontvangen, maar dit voelt niet goed.

Martin
icon

Beste antwoord door Kaassausje 18 februari 2016, 13:33

Hoi Martin, welkom op het forum.

Er wordt hier altijd aangeraden om de factuur even af te wachten. Het kan zijn dat de kortingen niet of niet goed verwerkt zijn in My T-Mobile. Indien de kortingen op de factuur ook niet overeenkomen met hetgeen je voor je zoon hebt afgesloten, dan kun je (hier of via een ander kanaal) natuurlijk altijd aan de bel trekken, zodat iemand van T-Mobile met je mee kan kijken.

Na een verlenging is het gebruikelijk dat de eerste factuur na het ingaan van een verlenging wat 'chaotischer' is, je betaalt eerst een hele maand het oude abonnement, terwijl er in de regel geen hele maand meer nodig is. (Houd daar wel even rekening mee, tegoeden worden dan naar verhouding berekend namelijk.) De kosten worden op de factuur erna weer rechtgetrokken, zodat je uiteindelijk niet teveel betaalt. Meer info daarover vind je op deze pagina.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Martin, welkom op het forum.

Er wordt hier altijd aangeraden om de factuur even af te wachten. Het kan zijn dat de kortingen niet of niet goed verwerkt zijn in My T-Mobile. Indien de kortingen op de factuur ook niet overeenkomen met hetgeen je voor je zoon hebt afgesloten, dan kun je (hier of via een ander kanaal) natuurlijk altijd aan de bel trekken, zodat iemand van T-Mobile met je mee kan kijken.

Na een verlenging is het gebruikelijk dat de eerste factuur na het ingaan van een verlenging wat 'chaotischer' is, je betaalt eerst een hele maand het oude abonnement, terwijl er in de regel geen hele maand meer nodig is. (Houd daar wel even rekening mee, tegoeden worden dan naar verhouding berekend namelijk.) De kosten worden op de factuur erna weer rechtgetrokken, zodat je uiteindelijk niet teveel betaalt. Meer info daarover vind je op deze pagina.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Martin,

Ook namens mij welkom op het T-Mobile Forum.

Fijn om te zien dat Kaassausje al een reactie heeft achtergelaten. Hopelijk heeft ze je enigszins gerustgesteld. Zou je mij in een privébericht het nummer van jouw zoon willen sturen? Dan check ik het meteen even voor jullie! 🙂

Reageer