Beantwoord

Maandbedrag is hoger

  • 30 mei 2017
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Hallo,
Mijn laatste factuurbedrag is hoger dan de maanden ervoor.
Ik weet nog niet of ik mijn abonnement verleng of niet aangezien ik slecht tot geen bereik heb als ik net over de grens ben, waar ik woon.

Ook heb ik mijn factuur voldaan, alleen wordt er aangegeven dat de factuur nog openstaat.

Zie jullie reactie graag tegemoet,

Mvg, KJ
icon

Beste antwoord door Hajar 31 mei 2017, 16:07

Hi KJ,

Goed dat je dit navraagt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat al je facturen nu zijn betaald. De reden waarom jouw laatste factuur iets hoger uitviel is omdat de 24 maanden korting is komen te vervallen. Jouw abonnement liep namelijk tot 28-04-2017 en de korting was tot die datum geldig.

Je geeft aan dat je slecht bereik hebt en ik heb dit ook laten controleren door een netwerkspecialist. Hij geeft aan dat er voorlopig geen verbetering gaat komen. Je moet daarom zelf even kijken of je wel of niet wilt verlengen. We wensen natuurlijk al onze klanten een fijne netwerk ervaring.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi KJ,

Goed dat je dit navraagt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat al je facturen nu zijn betaald. De reden waarom jouw laatste factuur iets hoger uitviel is omdat de 24 maanden korting is komen te vervallen. Jouw abonnement liep namelijk tot 28-04-2017 en de korting was tot die datum geldig.

Je geeft aan dat je slecht bereik hebt en ik heb dit ook laten controleren door een netwerkspecialist. Hij geeft aan dat er voorlopig geen verbetering gaat komen. Je moet daarom zelf even kijken of je wel of niet wilt verlengen. We wensen natuurlijk al onze klanten een fijne netwerk ervaring.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Wordt er dan geen reminder gestuurd dat de korting komt te vervallen? Net een beetje extra service. Voor hetgeen ik nu heb betaalt men nu ook minder. Als ik vandaag wil verlengen (sim only), per wanneer gaat dan mijn nieuwe abonnement in?
Reputatie 7
Badge +20
Hi KJ,

Wij sturen geen reminders uit als een abonnement afloopt in de vorm van een sms of belletje. Wel krijg je op My T-Mobile vanaf 4 maanden voordat je abonnement verloopt te zien dat je kan verlengen. Op die manier willen we onze klanten erop attenderen en ervoor zorgen dat ze weer verlengen en blijven profiteren van kortingen. Als je jouw Sim Only abonnement vandaag verlengt dan gaat die de volgende dag al in. 🙂

Reageer