Beantwoord

Maandbedrag omhoog

• 23 maart 2016
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Ik heb een contract afgesloten voor een x bedrag per maand. Echter gaat dit bedrag elke keer met een paar centjes omhoog. Ik heb onbeperkt bellen + 120 min EU en 3 gb aan internet wat ik nooit opmaak. Waarom snoepen jullie dan elke maand een paar centen extra? Jullie mogen niet zomaar m'n maand bedrag opkrikken. Daarnaast wordt ik ook niet wijzer van jullie onduidelijke facturen. Dus wat is hierop jullie antwoord? Ben best tevreden over T-Mobile maar vind het niet netjes dat m'n maand bedrag per maand ongeveer 10 cent omhoog gaat.
icon

Beste antwoord door Hajar 23 maart 2016, 15:54

Hi Sfaantje,

Welkom op oms Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb je gegevens en je facturen erbij gepakt en zie dat er vanaf januari inflatietiecorrectie is toegepast op je abonnement. De inflatiecorrectie wordt toegepast op abonnementen die vóór 1 oktober 2015 zijn afgesloten. Per 1 januari 2016 vallen je abonnementskosten hierdoor 1,0% hoger uit. Dit wordt ook vermeld op de prijslijst van je abonnement. Je kan in dit topic meer informatie vinden over inflatiecorrectie.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, trek dan aan de bel! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sfaantje,

Welkom op oms Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb je gegevens en je facturen erbij gepakt en zie dat er vanaf januari inflatietiecorrectie is toegepast op je abonnement. De inflatiecorrectie wordt toegepast op abonnementen die vóór 1 oktober 2015 zijn afgesloten. Per 1 januari 2016 vallen je abonnementskosten hierdoor 1,0% hoger uit. Dit wordt ook vermeld op de prijslijst van je abonnement. Je kan in dit topic meer informatie vinden over inflatiecorrectie.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, trek dan aan de bel! 🙂

Reageer