Beantwoord

Maandelijkse afschrijving onbekend waarvoor

• 23 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 1244 Bekeken

Beste t-mobile
Er word nu al een hele tijd iedere maand een bedrag van €7.66 afgeschreven maar ik heb totaal geen idee waar dit voor is?
Hoe kom ik er achter waarom dit iedere maand word afgeschreven?
Mvg jos
icon

Beste antwoord door Hajar 23 augustus 2018, 14:22

Hi Jos,

Dankjewel voor je vraag! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en ik zie deze kosten niet terug op je factuur. Kun je aangeven waar je het ziet staan? Gaat het soms om een toestelverzekering? Zou je een screenshot kunnen maken van die afschrijving dan kunnen wij met je mee kijken en achterhalen waar dat bedrag vandaan komt. Zorg ervoor dat de privégegevens niet zichtbaar zijn.

Ik zie je reactie graag tegemoet! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jos,

Dankjewel voor je vraag! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en ik zie deze kosten niet terug op je factuur. Kun je aangeven waar je het ziet staan? Gaat het soms om een toestelverzekering? Zou je een screenshot kunnen maken van die afschrijving dan kunnen wij met je mee kijken en achterhalen waar dat bedrag vandaan komt. Zorg ervoor dat de privégegevens niet zichtbaar zijn.

Ik zie je reactie graag tegemoet! 🙂
Beste hajar
Het gaat niet om een toestel verzekering
Maar heb wel een tablet op abonnement gehad
2 jaar was toen actie.
Ik heb gezegt na die 2 jaar dat die niet verlengt hoeft te worden.

MOBILE NETHERLANDS B.V.
- 7,66
Tegenrekening/IBAN
NL12 COBA 0733 9595 55
Omschrijving
Factuurnummer 901328976561
Via
Euro-incasso
Datum
23 augustus 2018
Machtigingskenmerk
[rest verwijderd door mod]
Reputatie 7
Badge +20
@Buldog43 heb je dat abonnement wel zelf tijdig stopgezet? Dat gaat namelijk nooit vanzelf.
n je kan beter niet je banksaldo online zetten. Dit is een openbaar forum dus voor iederee; te lezen🤔🤭

Reageer