Beantwoord

Maandelijkse kosten belbundel

• 2 december 2016
  • 3 reacties
  • 219 Bekeken

Hallo,

Vraag: Waarom staat er op mijn factuur ipv van E 8,51 (eigenlijk E 10,00 pmnd) een bedrag van
afgerond E 25,00?.
En dat elke maand weer?
Ik bel nul minuten buiten mijn bundel en dit abonnement heb ik afgesloten er van uit gaande dat het bedrag E 8,50 en na kortingsperiode E 10,00.
Maar dit komt niet overeen wat er daadwerkelijk gefactureerd word?

Vriendelijke groet,

Marco
icon

Beste antwoord door David 2 december 2016, 11:51

Hoi Marco,

Dat leg ik je graag uit, hopelijk wordt het allemaal dan duidelijker! :)

Je linker screenshot gaat over de kosten van je vorige abonnement en de rechter is het abonnement dat je sinds 29 november hebt. Op dit moment betaal je €8,50 per maand voor jouw belbundel, dit was eerst ongeveer €19,- (inclusief korting).

Je hebt jouw contract op 29 juli verlengd, maar dit ging dus pas in november in. Is dit misschien ook waar de verwarring is ontstaan? Vanaf nu betaal je dus inderdaad maandelijks €8,50 voor jouw belbundel.

Ik hoop dat alles zo duidelijk is, maar als er echter nog vragen over zijn, dan horen we dat graag van je! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marco,

Dat leg ik je graag uit, hopelijk wordt het allemaal dan duidelijker! :)

Je linker screenshot gaat over de kosten van je vorige abonnement en de rechter is het abonnement dat je sinds 29 november hebt. Op dit moment betaal je €8,50 per maand voor jouw belbundel, dit was eerst ongeveer €19,- (inclusief korting).

Je hebt jouw contract op 29 juli verlengd, maar dit ging dus pas in november in. Is dit misschien ook waar de verwarring is ontstaan? Vanaf nu betaal je dus inderdaad maandelijks €8,50 voor jouw belbundel.

Ik hoop dat alles zo duidelijk is, maar als er echter nog vragen over zijn, dan horen we dat graag van je! 🙂
Dank voor de snelle reactie! 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan!

Reageer