Beantwoord

Machtiging incasso wijzigen

• 25 april 2017
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Beste mensen,

Ik kan niet mobiel bellen sinds vandaag. Ik denk dat het komt omdat ik een ander rekeningnummer heb waarop incasso's moeten worden uitgevoerd.

Het oude nummer was: ***
Het nieuwe nummer is: ***

Ik kan ook naar het dichtstbijzijnde T Mobile winkel gaan en direct betalen per pin. Want ik kan niet zonder mobiele telefoon.
Helpt u mij aub uit de brand!!!

Met vriendelijke groet,
Maria Rigter
icon

Beste antwoord door Serviceweb 25 april 2017, 10:20

Hoi Maria,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Je kan natuurlijk het geld overmaken via je My T-Mobile en dan via iDeal betalen. Dan is je blokkade na 1 uur opgeheven. Als je de mogelijkheid hebt om naar een T-Mobile shop te gaan dan kan je ook gelijk je gegevens aanpassen, mocht dit nodig zijn. Betalen in de winkel duurt binnen 5 uur voor je weer bereikbaar bent.

Internetbankieren duurt 3 werkdagen en overmaken via een overschrijfkaart duurt maar liefst 7 werkdagen.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Veel succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Maria,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Je kan natuurlijk het geld overmaken via je My T-Mobile en dan via iDeal betalen. Dan is je blokkade na 1 uur opgeheven. Als je de mogelijkheid hebt om naar een T-Mobile shop te gaan dan kan je ook gelijk je gegevens aanpassen, mocht dit nodig zijn. Betalen in de winkel duurt binnen 5 uur voor je weer bereikbaar bent.

Internetbankieren duurt 3 werkdagen en overmaken via een overschrijfkaart duurt maar liefst 7 werkdagen.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Veel succes!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Okay,

Ik zie dat je zelf inmiddels jouw rekeningnummer hebt gewijzigd. Jouw nieuwe rekeningnummer staat nu correct in ons systeem. Ook zie ik dat je betaling wordt verwerkt en dat de blokkade is verwijderd. Je kan nu gewoon weer gebruik maken van je toestel.

Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het graag. 🙂

Reageer