Beantwoord

Mail adres betalingsverzoek incasso?

• 3 april 2017
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Goedemiddag,

Net T-Mobile aan de lijn gehad en er stond nog een factuur open uit dec waardoor ik nu ben afgesloten.

Een bewijs van betaling (screengrab) moest ik naar een specifiek adres aturen maar deze niet zoals beloofd ontvangen over de mail.

Weet iemand hier naar welk adres ik deze moet mailen?

Ik zou T-mobile zelf even bellen met deze vraag...... maar dat gaat dus niet : / ;)

Bij voorbaat dank voor jullie hulp!
icon

Beste antwoord door David 4 april 2017, 11:23

Hallo daar!

Goed dat je hier dan even via dit forum achteraan gaat! Ik zie dat de e-mail wel verstuurd is, maar misschien is deze in je spambox beland? Ik heb nogmaals het e-mailadres per SMS verstuurd. Heb je deze al ontvangen?

Zorg ervoor dat je ook de volgende gegevens meeneemt in jouw e-mail:
• telefoonnummer;
• datum + tijdstip betaling;
• betaald bedrag;
• overgemaakt naar rekeningnummer en naam;
• betaald vanaf rekeningnummer;
• betalingskenmerk dat is gebruikt.

Hiermee zou jouw betaling te vinden moeten zijn, dus hopelijk kun je dit spoedig opsturen, zodat dit verder opgepakt kan worden. Laat je ons weten of je de SMS hebt ontvangen?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk ook graag van je! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hallo daar!

Goed dat je hier dan even via dit forum achteraan gaat! Ik zie dat de e-mail wel verstuurd is, maar misschien is deze in je spambox beland? Ik heb nogmaals het e-mailadres per SMS verstuurd. Heb je deze al ontvangen?

Zorg ervoor dat je ook de volgende gegevens meeneemt in jouw e-mail:
• telefoonnummer;
• datum + tijdstip betaling;
• betaald bedrag;
• overgemaakt naar rekeningnummer en naam;
• betaald vanaf rekeningnummer;
• betalingskenmerk dat is gebruikt.

Hiermee zou jouw betaling te vinden moeten zijn, dus hopelijk kun je dit spoedig opsturen, zodat dit verder opgepakt kan worden. Laat je ons weten of je de SMS hebt ontvangen?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk ook graag van je! 🙂

Reageer