Beantwoord

MB Aanvuller werkt niet

• 11 juli 2016
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

Goedendag,
We hebben een T-Mobile zakelijk abonnement met de naam "Altijd" en mobiel Internet 5000Mb. Op 9 juli kreeg ik een sms dat mijn bundel op was en heb ik een 2000MB aanvaller gekocht. Dat ging goed. Op 10 juli kreeg ik weer een sms en heb ik weer een MB aanvaller van 2000MB gekocht. Is nu in totaal dus 9000MB internet op mijn factuur. Via My T-Mobile zie ik ook twee keer een bedrag van 10,33 exclusief de btw als extra kosten opgenomen.

Gisteren was mijn verbruiksstatus bijgewerkt tot dat moment, had ik twee keer een 2000MB aanvaller gekocht welke bij mijn extra kosten zichtbaar waren en had ik 5980 MB verbruikt volgens de My T-Mobile app op mijn iPhone. De app gaf ook aan dat het verbruik was bijgewerkt tot en met dat moment. Dit was om en nabij 18:00 uur in de vooravond.

Iets na 22.00 uur was de status ongewijzigd (wat logisch is want ik was thuis op de WiFi). De app gaf aan dat mijn verbruiksstatus was bijgewerkt tot 21:50 uur. Dus nog steeds 5980MB verbruik en twee 2000MB aanvullers waardoor bij mij de indruk ontstaat dat ik 1 MB aanvuller teveel heb gekocht en maar geen mogelijkheid meer had om data te gebruiken want die was volgens de app op. De app gaf het volgende aan: "Je profiteert momenteel niet van je maximale internetsnelheid. Dit komt doordat de MB's uit je bundel op zijn. Je kunt eenvoudig weer snel internetten met een MB-aanvuller.

Bij mijn verbruiksstatus staat 0 MB over van de 7000 MB en 7 dagen tot nieuw tegoed. Dat kan niet kloppen want met de aanschaf van twee 2000 MB aanvallers moet dat 9000 MB zijn.

Ik snap het niet meer. Nu kijk ik vanochtend in de app en is bijna alles ongewijzigd. Het enige verschil is dat ik volgens de app nu 9450MB heb verbruikt. Dit terwijl ik de deur niet uit ben geweest en al die tijd op en de WiFi heb gezeten. Ik heb geen stroom- of WiFi storingen gehad voor zover ik dat kan beoordelen.

Ik snap het niet meer en heb dus nu geen data meer. Hoe is het mogelijk dat de app zo veel tegenstrijdige informatie verschaft. Mijn tweede bundel wel wordt doorbelast maar ik heb er geen MB van kunnen gebruiken. Vanaf het moment dat ik hem heb aangeschaft heeft het niet gewerkt.

Ik ben los maar ga niet nog een MB aanvaller aanschaffen voordat dit raadsel opgelost is. Graag zo spoedig mogelijk contact hierover.

Met vriendelijke groet.

Rodney 😞
icon

Beste antwoord door Sam- 11 juli 2016, 15:00

Hello Rodney,

Welkom op het T-Mobile Forum! Gaaf om je hier te zien.

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Goed dat je dit dus bij ons aangeeft.

Bedankt voor je duidelijke omschrijving. 😉 Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar de gegevens in ons systeem. Wij kunnen in verband met de wet privacy persoonsgegevens niet inzien waar je MB's aan op zijn gegaan. Wel kunnen we zien dat er een aantal MB-aanvullers zijn aangeschaft. Waar je laatste 2000MB aan op is gegaan is voor ons ook een raadsel. Om je hierin tegemoet te komen heb ik kosteloos een nieuwe MB-aanvuller voor je geactiveerd. Zo kun je tot het eind van de bundelmaand alsnog met de juiste snelheid internetten.

Let wel op dat de kosten voor je laatste MB-aanvuller ook worden weergegeven op My T-Mobile. Op je factuur zal dit gecorrigeerd worden.

Ik hoop dat dit de oplossing is waar je naar op zoek was. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we het graag van je Rodney. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hello Rodney,

Welkom op het T-Mobile Forum! Gaaf om je hier te zien.

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Goed dat je dit dus bij ons aangeeft.

Bedankt voor je duidelijke omschrijving. 😉 Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar de gegevens in ons systeem. Wij kunnen in verband met de wet privacy persoonsgegevens niet inzien waar je MB's aan op zijn gegaan. Wel kunnen we zien dat er een aantal MB-aanvullers zijn aangeschaft. Waar je laatste 2000MB aan op is gegaan is voor ons ook een raadsel. Om je hierin tegemoet te komen heb ik kosteloos een nieuwe MB-aanvuller voor je geactiveerd. Zo kun je tot het eind van de bundelmaand alsnog met de juiste snelheid internetten.

Let wel op dat de kosten voor je laatste MB-aanvuller ook worden weergegeven op My T-Mobile. Op je factuur zal dit gecorrigeerd worden.

Ik hoop dat dit de oplossing is waar je naar op zoek was. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we het graag van je Rodney. 🙂

Reageer