Beantwoord

Medewerker spreken

Hallo, ik wil graag een medewerker spreken maar krijg alleen maar een menu. De vorige keer dat mijn facturen niet klopte werd ik wel te woord gestaan en werd het na lange tijd in orde gemaakt maar nu zie ik weer iets raars op mijn factuur maar krijg niemand te spreken. Help!
icon

Beste antwoord door David 13 mei 2017, 12:10

Hey Anette!

Ik heb even gekeken op jouw factuur van 23 april en zie dat er naar verschillende nummers gebeld is. Vanaf 3 april is er buiten de bundel gebeld en dit is uiteindelijk voor €21,78 buiten de bundel gebeurd. Als je naar My T-Mobile gaat, dan kun je bij 'Facturen' de specificaties inzien en de bijbehorende nummers die er gebeld zijn.

Uit jouw bericht begrijp ik dat dit niet vaak gebeurt, maar anders zou ik je aanraden om jouw bundel te verhogen. Je krijgt dan onbeperkt bellen in Nederland en 120 minuten in de EU voor €7,99 per maand. Je bent dan weliswaar iets meer kwijt qua bundel, maar hebt dan niet meer de zorgen dat je buiten de bundel gaat!

Hopelijk is mijn uitleg zo helder, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

10 reacties

Hoi annetter6, welkom op het klantenforum.

Je mag je vraag ook hier op het forum stellen, wij medeklanten kunnen een hoop vragen beantwoorden en anders kan een T-Mobile Moderator met je meekijken.

Zolang je alle privégegevens uit de afbeelding(en) wist (in photoshop/paint), mag je ook screenshots uploaden. (Dat kan alleen via de desktopversie van het forum, eventueel mobiel te bereiken via de menu-knop links bovenaan het forum.)

Je mag ook de 'rare regel of regels' van jouw factuur kopiëren en plakken in een bericht hier in jouw topic, dan kan iemand je op weg helpen. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Anneter6,

Ik kijk graag met je mee! Ik heb je gegevens en je factuur erbij gepakt. Wat klopt er volgens jou niet aan? Dan kan ik je beter helpen. Als ik het nu bekijk dan zie ik dat je een 120min belbundel hebt en je hebt buiten je bundel gebeld en daardoor kosten gemaakt. Ook heb je gebeld naar een servicenummer en daar zijn ook kosten aan verbonden. Je hebt ook een specificatie van je factuur ontvangen en daar kun je precies zien wanneer je kosten buiten je bundel hebt gemaakt.

Als je nog meer vragen hebt hierover, laat het mij dan weten.
Ik heb 60 minuten (!) gebeld buiten de 120 gratis belminuten. Dit gebeurt nooit. Hoe kom ik erachter welke nummers ik heb gebeld. Ik snap er niets van. Mijn factuur was 20 euro duurder dan normaal. Dat is ook goed te zien in de grafiek van mijn facturen. Ineens een piek in april. Volgens mij klopt het gewoon niet. Dus bij Overige mobiele nummers heb ik 60:47 gebeld.
Ik ben hier tegenwoordig heel precies in omdat er een tijdje terug een of ander Aziatisch bedrijf 15 euro per maand van mijn factuur afschrift terwijl ik daar zelf geen toestemming voor had gegeven. Ik heb dit toen via een site moeten regelen om inzage te krijgen in welk bedrijf dit deed. Ik heb toen een gedeelte van mijn geld terug gekregen. Dus ik wil heel graag weten welke nummers ik gebeld zou hebben....
Reputatie 7
Badge +20
Hey Anette!

Ik heb even gekeken op jouw factuur van 23 april en zie dat er naar verschillende nummers gebeld is. Vanaf 3 april is er buiten de bundel gebeld en dit is uiteindelijk voor €21,78 buiten de bundel gebeurd. Als je naar My T-Mobile gaat, dan kun je bij 'Facturen' de specificaties inzien en de bijbehorende nummers die er gebeld zijn.

Uit jouw bericht begrijp ik dat dit niet vaak gebeurt, maar anders zou ik je aanraden om jouw bundel te verhogen. Je krijgt dan onbeperkt bellen in Nederland en 120 minuten in de EU voor €7,99 per maand. Je bent dan weliswaar iets meer kwijt qua bundel, maar hebt dan niet meer de zorgen dat je buiten de bundel gaat!

Hopelijk is mijn uitleg zo helder, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Dank je wel!

Dag,

Ik heb op mijn adres 2 abonnementen op T-Mobile mobiel. Maar… Klantvoordeel ziet dat niet als 1 adres, maar 2. Dat heeft te maken met de toevoeging achter het huisnummer. Hoe kan ik dat aanpassen? En waarom krijg je GVD geen mens meer aan de telefoon als je belt of chat????

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DickvdS 

Geen zorgen! Je kan al je vragen ook aan ons stellen en we helpen je graag verder! 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat jouw Klantvoordeel in dit geval wel klopt. Je maakt namelijk gebruik van Klantvoordeel versie 1 en niet van Uit & Thuis. Bij dit Klantvoordeel programma ontvang je bij jouw Go Next abonnement €2,50 korting en extra 2GB. Bij je Thuis abonnement ontvang je een hogere internet snelheid voor een voordelige prijs en iedere maand €7,50 tegoed dat je kunt gebruiken voor een of meerdere TV-pakketten naar keuze. Er is ook een nieuwe versie beschikbaar van T-Mobile Klantvoordeel en als je via My T-Mobile kijkt bij Klantvoordeel dan kun je lezen of je daar interesse hebt. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden. 

Kom je zo verder? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten. 

waar het om gaat: ik heb op mijn adres TWEE mobiele abo's. Maar dat snapt het systeem niet, vanwege het achtervoegsel bij het huisnummer. En dat zou ik graag gecorrigeerd zien

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DickvdS 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan doen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Ik help je dan graag verder!

Reageer