Vraag

meer overige kosten

• 3 januari 2012
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Hallo,

Ik heb sind ietsjes meer dan een maand een nieuw abonnement met een nieuw toestel. Maar nu heb ik een probleem met mijn kosten. Het zit namelijk zo dat ik een 2- jarig abonnemt heb dat normaal 24,95 kost, maar ik heb eerste 6 maanden van mijn contractperiode een korting van 50%. Ik ben niet helemaal zeker of er hier rekening mee wordt gehouden. Want normaal moest ik afgelopen maand 12,45 betalen en ik had overige kosten van ongeveer 80 cent, maar het uiteindelijke bedrag op mijn overzicht ligt in de 23 euro. Ik kan helaas ook niet mijn factuuroverzicht bekijken omdat het niet laadt.

Ik hoop om zo snel mogelijk een reactie te krijgen

1 reactie

Reputatie 5
@amsterdam12
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb je My T-Mobile gecontroleerd en ik kan bij je facturen en worden de facturen geladen. Welke browser gebruik je en heb je een pop-up blokker actief staan? De facturen worden in een nieuw venster geladen en een pop-up blokker blokkeert deze. Gebruik je Chrome dan wordt het venster wel geopend maar de factuur wordt opgeslagen op je harde schijf.

De 50% korting op je abonnement staat geactiveerd en loopt van 22-11-2012 tot 21-05-2012.
De reden dat het factuurbedrag hoger is komt omdat je ook een korting van € 7,50 kreeg bij je vorige abonnement. Deze korting kreeg je tot 22-11-2011 maar op de factuur van 24-11-2011 heb je de korting ontvangen tot 21-12-2011. De teveel ontvangen korting is op de laatste factuur in rekening gebracht.

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'Kosten en kortingen'

Reageer