Beantwoord

Meerdere gesprekken tegelijk op factuur

• 9 mei 2017
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

L.S.

Ik heb een vraag over de laatste rekening. Op de laatste rekening staan meerdere gesprekken op 26 april, zie schermprint als bijlage.
1 gesprek begint om 20:55 en duurt meer dan 30 minuten terwijl het volgende gesprek daarna begint om 20:59....
Hoe is dit mogelijk en is dit wel helemaal goed gegaan. De rekening is overigens gewoon betaald.

Met vriendelijke groet,

Ciska Kuiper
icon

Beste antwoord door Thalina 10 mei 2017, 11:05

Hoi Ciska,

Begrijpelijk dat je wilt weten wat er precies is gebeurd! Ik heb jouw factuur van 01/05 bekeken en ik zie inderdaad de genoemde gesprekken terug. Zo te zien heb je een zogenoemd 'Wisselgesprek' gevoerd. Dan zet je één beller in de wacht en bel je daarnaast met nog iemand anders. Je kunt er dan zelfs voor kiezen om een 'Vergaderoproep' te doen, dan voeg je de telefoongesprekken samen zodat je in één gesprek zit met drie personen. Op deze manier kun je dus twee telefoongesprekken tegelijk voeren. Kun je eens kijken in jouw belhistorie of je deze gesprekken daar terugziet?

Ik hoor het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ciska,

Begrijpelijk dat je wilt weten wat er precies is gebeurd! Ik heb jouw factuur van 01/05 bekeken en ik zie inderdaad de genoemde gesprekken terug. Zo te zien heb je een zogenoemd 'Wisselgesprek' gevoerd. Dan zet je één beller in de wacht en bel je daarnaast met nog iemand anders. Je kunt er dan zelfs voor kiezen om een 'Vergaderoproep' te doen, dan voeg je de telefoongesprekken samen zodat je in één gesprek zit met drie personen. Op deze manier kun je dus twee telefoongesprekken tegelijk voeren. Kun je eens kijken in jouw belhistorie of je deze gesprekken daar terugziet?

Ik hoor het graag van je!

Reageer