Beantwoord

Mijn 4g werkt niet

• 27 maart 2019
  • 4 reacties
  • 3886 Bekeken

Hallo, ik heb een probleem, namelijk mijn 4g werkt niet, ik heb van alles geprobeert, van mijn sim kaart er op nieuw in doen naar mijn telefoon resetten naar kijken in mn instellingen zelf en op die manier zou alles horen te kloppen maar als ik mijn wifi uitzet om op 4g te gaan dan krijg ik het 4g tekentje niet en het werkt gewoon niet, mijn abbonement is gewoon nog vol, dus ik snap niet waarom het niet zou werken, ik heb trouwens een iphone 6 misschien dat dat u kan helpen met het uitvinden waarom mijn 4g niet werkt
icon

Beste antwoord door David 28 maart 2019, 11:19

Hoi @NoLimitZ,

Ik zie dat er al door CrisTien en Tmoesel met je is mee gedacht, waarvoor dank! In dit geval ligt de oorzaak echter ergens anders.

Er zijn een aantal facturen niet betaald en door deze achterstand in betalingen is er een blokkade op jouw aansluiting geplaatst. Om deze reden werkt jouw mobiele internet (onder andere) dus niet. Als je naar jouw My T-Mobile gaat, dan zie je welk bedrag er betaald moet worden. Zodra jouw betaling bij ons verwerkt is, wordt de blokkade automatisch weer opgeheven. Ik adviseer om dit zo snel mogelijk over te maken, om verdere incassokosten te voorkomen.

Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@NoLimitZ Dat is heel lastig.
Heb je al eens geprobeerd je simkaart (mits mogelijk) in een ander toestel te testen.
Het kan heel goed mogelijk zijn dat je simkaart stuk is.
@NoLimitZ Dat is heel lastig.
Heb je al eens geprobeerd je simkaart (mits mogelijk) in een ander toestel te testen.
Het kan heel goed mogelijk zijn dat je simkaart stuk is.

Tja ik heb alleen geen ander toestel waarin ik mijn simkaart kan doen 😕
Reputatie 6
Badge +11
@NoLimitZ van ongeveer 20:30 tot 21:00 werkte mijn 4G ook niet; alle verbindingen waren OK, maar er kwam op geen enkele manier internet data door. Het gaat bij mij om een '4G voor Thuis' verbinding.
Met andere tijdelijke instellingen was er wel internet. Heb instellingen nu weer terug gezet zoals ze waren en nu werkt het weer. Het lijkt een tijdelijke overbelasting o.i.d. in mijn geval.
Je kan in ieder geval de iPhone eens herstarten. Helpt dat niet, kijk dan eens bij mobiele netwerkinstelligen naar wat er bij APN staat.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @NoLimitZ,

Ik zie dat er al door CrisTien en Tmoesel met je is mee gedacht, waarvoor dank! In dit geval ligt de oorzaak echter ergens anders.

Er zijn een aantal facturen niet betaald en door deze achterstand in betalingen is er een blokkade op jouw aansluiting geplaatst. Om deze reden werkt jouw mobiele internet (onder andere) dus niet. Als je naar jouw My T-Mobile gaat, dan zie je welk bedrag er betaald moet worden. Zodra jouw betaling bij ons verwerkt is, wordt de blokkade automatisch weer opgeheven. Ik adviseer om dit zo snel mogelijk over te maken, om verdere incassokosten te voorkomen.

Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer