Beantwoord

Mijn abonnement werkt niet

• 19 mei 2020
  • 6 reacties
  • 263 Bekeken

• is net lid geworden
  • 0 reacties

Ik ben heb 2 maanden niet betaald
dus jullie hebben mijn sim geblokkeerd 

Vandaag heb ik de bedrag in termijn gezet 

maar tot ni mijn sim is geblokkeerd 

wat moet ik doen 

met vriendelijke groeten 

icon

Beste antwoord door Hajar 20 mei 2020, 12:07

Hi @nour5 

Ik ben direct je voor je gaan kijken en zie dat je betalingsregeling goed is gegaan. Bij een betalingsregeling wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruiken in het buitenland en bellen naar service nummers. De blokkade wordt verwijderd zodra je betalingsregeling is voldaan. In Nederland zou je wel gebruik moeten kunnen maken van je abonnement. 

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo

Je zou misschien kunnen proberen om het bedrag wat sneller te betalen indien dat mogelijk is voor je want nu wordt je pas opnieuw aangesloten zodra alles betaald en verwerkt is.

Reputatie 7
Badge +20

Beste 06, Welkom in de community van Tmobile.

Tip: gebruik nooit je telefoonnummer als inlognaam in een openbaar community. 

De moderators zullen morgen je nummer weghalen en een inlognaam voor je maken.

Lees hier meer over telecomfraude?

Lees hier alles over betalen en uitstel 

Je moet even op een moderator wachten of er nog mogelijkheden zijn.

Succes.

Groetjes en fijne avond.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @nour5 

Ik ben direct je voor je gaan kijken en zie dat je betalingsregeling goed is gegaan. Bij een betalingsregeling wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruiken in het buitenland en bellen naar service nummers. De blokkade wordt verwijderd zodra je betalingsregeling is voldaan. In Nederland zou je wel gebruik moeten kunnen maken van je abonnement. 

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Mijn 06-4291….)  prepaid nummer werkt niet meer. Er staat nog ruim 9 euro op. Men kan mij niet bellen. In augustus heb ik nog via dit nummer gebeld.  Gaarne assistentie. Dank.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @johannesv 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een blokkade had. Ik heb de blokkade verwijderd dus als jij je toestel opnieuw start dan zou het weer moeten werken. Laat je even weten of het lukt?

Inmiddels gelukt, waarvoor dank. Gisteren had ik het toestel met spoed nodig. Kon dus niet bellen en/of gebeld worden. (leidde gisterenavond tot irritatie). Vind het ongepast om zonder berichtgeving vooraf mijn nummer te blokkeren. Er staat immers voldoende saldo op. Vriendelijke groet, Johannes

Reageer