Beantwoord

Mijn factuur is niet geïncasseerd


Hallo ik heb 1 factuur niet betaald staat er maar ik heb een automatische incasso aanstaan hoe kan dat? Kunt uw het aub van mijn rekening halen. Automatisch incasseren.
icon

Beste antwoord door David 16 januari 2019, 12:48

Hoi Irfan_30,

Op dit moment kan ik het niet voor je controleren, omdat je niet bent geregistreerd op onze Community met jouw My T-Mobile account. Je kunt dit alsnog doen of mij een privébericht sturen, zodat ik het kan nakijken. Stuur dan jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik het controleren!

Als de factuur al betaald had moeten zijn en deze nog op niet betaald staat op jouw My T-Mobile, dan raad ik aan om dit bedrag zelf spoedig te voldoen. Dit voorkomt namelijk blokkades en administratiekosten. Dan kunnen we erna altijd controleren waarom het niet automatisch is geïncasseerd!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Irfan_30,

Op dit moment kan ik het niet voor je controleren, omdat je niet bent geregistreerd op onze Community met jouw My T-Mobile account. Je kunt dit alsnog doen of mij een privébericht sturen, zodat ik het kan nakijken. Stuur dan jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik het controleren!

Als de factuur al betaald had moeten zijn en deze nog op niet betaald staat op jouw My T-Mobile, dan raad ik aan om dit bedrag zelf spoedig te voldoen. Dit voorkomt namelijk blokkades en administratiekosten. Dan kunnen we erna altijd controleren waarom het niet automatisch is geïncasseerd!

Reageer