Vraag

Mijn factuur staat niet op de website

• 4 december 2019
  • 15 reacties
  • 376 Bekeken

Hallo! Beste T-Mobilers! Jammer dat ik nu niet gewoon even kan bellen, want ik weet zeker dat meer mensen hier last van hebben:

DE LINK 'DOWNLOAD’ BIJ MIJN LAATSTE FACTUUR GEEFT EEN 404-PAGINA NIET GEVONDEN

Wilt u dit ZSM repareren? Ik moet mijn factuur kunnen uitprinten. Dank u!

15 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Gaat het om thuis of mobiel? Mobiel had ik volgens mij al geopend en dat lukte sal.

Mobiel

Reputatie 7
Badge +18

Mobiel heb ik via de app geopend omdat dat makkelijker was en thuis doet het ook.

Mobiel kan ik  ook gewoon downloaden via de site kan je een andere browser proberen? @TomVerweij 

Je kent wel die zwarte download-knoppen op de mijn facturen pagina. Alle downloadknopen werken, behalve die van de maand november. Lassssstigggggg.

Reputatie 7
Badge +18

@TomVerweij

Maand november downloadt gewoon bij mij?

De factuur van november en oktober zijn gewoon te downloaden, andere browser geprobeerd al?

Ok, dan is het dus geen algemene fout, jammer. Anders kon er wat meer druk op de zaak. Bij mij gaat -ie naar een 404-pagina niet gevonden. Erg irritant. Vooral omdat dat nog nooit eerder is gebeurd, ze dus het probleem bij mij gaan proberen te zoeken en vooral omdat er geen telefoonnummer meer is waar je een medewerker aan de lijn kunt krijgen. Die chat robots zijn ook compleet ruk.

Reputatie 7
Badge +18

Doe je het via een laptop? Probeer eens via je telefoon in de app en via de site @TomVerweij 

Ook al gedaan, dan krijg ik een leeg scherm in plaats van de factuur

Reputatie 7
Badge +18

Vreemd bij mij is alles gewoon in orde. Dus nu kun je hem wel downloaden maar een wit scherm? Probeer het anders weer eens via een andere telefoon ofzo het zou zomaar aan je pdf reader kunnen liggen.

Ik ben er in geslaagd om via de telefoon-app de factuur te downloaden naar het bureaublad van mijn pc. Dat is al heel wat. Maar openen gaat niet, ik krijg een melding dat het bestand beschadigd is.

Maar sowieso even he, een 404 op een link klopt toch ook niet echt, of wel?

Reputatie 7
Badge +18

De link kan foutief zijn, maar dat de bestand voor jou beschadigd is en voor mij niet is wel iets wat erg raar is.

Helaas doet de factuur van oktober het dit jaar ook niet…

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Max013 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Op welke manier probeer je de factuur te openen? Via de My T-Mobile app of de desktopversie? Als je de app gebruikt zou je die dan kunnen verwijderen en opnieuw installeren? Als je een browser gebruikt zou je dan een andere browser kunnen proberen? Kun je wel andere facturen openen? Krijg je een foutmelding te zien? Zo ja, kun je daar een screenshot van maken en met ons delen? 

Dit zijn een hoop vragen, maar zo kunnen we samen het probleem achterhalen en oplossen!

Hi Hajar,

Dankje voor je reactie. Ik heb het op beide manieren geprobeerd. Andere facturen kan ik gewoon openen maar bij de factuur van oktober krijg ik een 404 melding

Hopelijk kan je hier wat mee?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Max013 

We krijgen meldingen binnen van sommige klanten die problemen ervaren met My T-Mobile. We zijn druk bezig om het op te lossen! Ik verwacht dat het wel weer lukt zodra het is opgelost.  Excuses voor het ongemak!

Reageer