Beantwoord

Mijn factuur status staat nog op onbetaald, maar heb wel betaald

• 29 september 2016
  • 5 reacties
  • 245 Bekeken

Factuur die betaald is en van mijn rekening af is geschreven op 23-09 met nummer: 6000901277046701 bedrag: 53,97 staat op mijn t-mobile nog steeds als onbetaald? Zie nu net dat ik ipv 53.97, 3 euro cent te weinig heb betaald. Is dat het probleem? Heb net de 0,03 overgemaakt en hoop dat opgelost is.
Vriendelijke groet, Mar
icon

Beste antwoord door Hajar 30 september 2016, 12:55

Hi MarBar,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit zelf hebt gecheckt. Er staat inderdaad nog €0,03 open en dus is de status van je betaling nog niet gewijzigd op My T-Mobile. Ik zie dat de betaling van €0,03 nog niet is verwerkt in ons systeem, maar zodra dat is gebeurd wordt de status ook weer gewijzigd op My T-Mobile.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi MarBar,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit zelf hebt gecheckt. Er staat inderdaad nog €0,03 open en dus is de status van je betaling nog niet gewijzigd op My T-Mobile. Ik zie dat de betaling van €0,03 nog niet is verwerkt in ons systeem, maar zodra dat is gebeurd wordt de status ook weer gewijzigd op My T-Mobile.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Hallo
Ik heb vanacht mijn rekening betaald maar er staat nog steeds dat het niet betaald is???
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shailo,

Ik heb zojuist in je eigen topic gereageerd. Zou je het in het vervolg bij één bericht per vraag kunnen houden? Het meerdere malen stellen van je vraag gaat tegen de huisregels in, omdat het zorgt voor onoverzichtelijkheid en dubbele topics.

Mocht je nog vragen hebben kun je die in je eigen topic stellen.
Ik heb twee abonnementen bij jullie bij de andere heb maand August nog open staan maar ik heb het all betaal en ik heb bewijs van maar het is toch geblokkeerd en ik vind het niet leuke.
Waar moet ik een screenshot van stuuren
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gazal103,

Dit topic is al 2 jaar oud en zoals je hierboven ziet is het niet de bedoeling om eenzelfde vraag meerdere malen te stellen. Dit wordt gezien als spam en is in strijd met de huisregels. Lees deze nog even goed door over de regels op de Community en houd hier rekening mee.

Dit topic gaat op slot.