Beantwoord

Mijn Go abo is duurder dan afgesloten

• 31 augustus 2017
  • 9 reacties
  • 132 Bekeken

Ik heb sinds kort een Go abonement met toestel. Ik heb mijn Go abo afgesloten voor 15€ maar op mijn eerst factuur word €20 gerekend. Na het versturen van mijn contract waarin dit duidelijk staat is dit nog steeds niet verekend en aangepast.
icon

Beste antwoord door Nicnacs 31 augustus 2017, 09:18

Inmiddels email gehad en alles is aangepast.

Mijn contract is €15 en kan daarboven op nog Samen afsluiten.
Bekijk origineel

9 reacties

Staat er niet in het contract dat de prijs van € 15 alleen geldig is als je in een T-mobile samen groep zit.

Info:
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/abonnement-en-prepaid/extras-voor-klanten/samen

Ik heb eventueel nog wel ruimte in mijn groep.
Nee het abo staat echt op 15€ en kon daarnaast nog Samen afsluiten.
Zoals men kan zien is Samen niet nodig.
Badge +13
Beste Nicnacs er staat bij dat je samen korting kan krijgen dus ik denk idd dat dat geld als je in een samen groep zit.
Ik denk dat je heb aangegeven dat je in samen groep heb vandaar dat het vermeld is.

Een moderator zal dit later voor je kunnen bekijken deze pakt dit topic met 24/48 uur op.
Klopt ik KAN die korting nog krijgen, neemt niet weg dat er staat dat het GO abo van de 20€ nu voor de 15€ is aangeboden zonder het gebruik van Samen, die staat als aanvullende voorwaarden en gezien die op 0 staat bepaald het dus niet mijn conract prijs.
Badge +13
Maar de samen korting krijg je pas als een groep heb aangemaakt.
Kijk maar naar het sterretje en de regels eronder.
Ja klopt maar die word bovenop de actie prijs van €15 aangeboden
Inmiddels email gehad en alles is aangepast.
Mijn contract is €15 en kan daarboven op nog Samen afsluiten.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Nicnancs,

Jammer dat dit in eerste instante mis is gegaan! Gelukkig heeft mijn collega het direct voor je aan kunnen passen. :D

Mocht je in de toekomst nog meer vragen hebben, dan kun je altijd terecht op dit forum!

Reageer