Beantwoord

Mijn vorige facturen

• 5 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Beste,

Ik zou graag de facturen van de maanden juli, augustus en september willen weten voor mijn administratie.

Ik heb namelijk net een nieuw abonnement en kan hierdoor mijn vorige facturen niet inzien.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Thomas Nelissen
icon

Beste antwoord door David 6 oktober 2017, 13:55

Hoi Thomas,

Ik heb jouw gegevens er even bij gepakt en zie dat jouw nummer onlangs is overgezet op een nieuw particulier nummer en abonnement. Op het oude klantnummer is echter ook nog een aansluiting actief. Dit oude klantnummer eindigt op -644 en het telefoonnummer op -148. Aangezien dit nummer nog actief is, is het mogelijk om via T-Mobile Beheer de facturen van de vorige maanden alsnog op te vragen en te downloaden.

Laat je weten of dit is gelukt, Thomas? Als we nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat graag!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Thomas,

Ik heb jouw gegevens er even bij gepakt en zie dat jouw nummer onlangs is overgezet op een nieuw particulier nummer en abonnement. Op het oude klantnummer is echter ook nog een aansluiting actief. Dit oude klantnummer eindigt op -644 en het telefoonnummer op -148. Aangezien dit nummer nog actief is, is het mogelijk om via T-Mobile Beheer de facturen van de vorige maanden alsnog op te vragen en te downloaden.

Laat je weten of dit is gelukt, Thomas? Als we nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat graag!