Beantwoord

Misbruik sms dienst

• 30 december 2016
  • 7 reacties
  • 142 Bekeken

ik heb sms gebruikt voor prijsvraag en heb ook sms stop uitgevoerd.
Nu heb t mobiel 27 maal afgeschreven daar ben ik erg verbaast over dus heb mijn betaling terug geboekt.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 30 december 2016, 12:36

Hoi Marianne1603, welkom op het klantenforum.

Heb je wel een bevestiging ontvangen dat de sms-dienst daadwerkelijk is gestopt? Soms is stop namelijk niet het juiste woord.

Een rekening terugboeken is ook niet verstandig, daarmee riskeer je administratiekosten (volgens mij €15,-) omdat het geld dan te laat binnen is.

Je kunt je alsnog voor de sms-dienst afmelden via de website www.payinfo.nl. Ook kun je proberen om een deel van het geld terug te krijgen door het online meldingsformulier (of de papieren variant) in te vullen. Als het aantoonbaar is dat je de dienst echt hebt willen stoppen, heb je wellicht nog een kans dat er een deel wordt terugbetaald. (Al kan ik hier als medeklant geen bindende uitspraken over doen natuurlijk.)
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Marianne1603, welkom op het klantenforum.

Heb je wel een bevestiging ontvangen dat de sms-dienst daadwerkelijk is gestopt? Soms is stop namelijk niet het juiste woord.

Een rekening terugboeken is ook niet verstandig, daarmee riskeer je administratiekosten (volgens mij €15,-) omdat het geld dan te laat binnen is.

Je kunt je alsnog voor de sms-dienst afmelden via de website www.payinfo.nl. Ook kun je proberen om een deel van het geld terug te krijgen door het online meldingsformulier (of de papieren variant) in te vullen. Als het aantoonbaar is dat je de dienst echt hebt willen stoppen, heb je wellicht nog een kans dat er een deel wordt terugbetaald. (Al kan ik hier als medeklant geen bindende uitspraken over doen natuurlijk.)
ik heb mijn geld teruggeboekt omdat het niet klopte van wat ik betalen moest . ik heb gekeken en ik heb een sms gestuurd en de tweede sms heb ik het woord stom verzonden , maar ze hebben er twaalf keer 3 euro afgeschreven. dus ik denk dat ik nu maar afwachten moet wat T-Mobiel voor me kan doen .maar ik wil je toch bedanken. PS. fijne jaarwisseling
Badge +13
Als je de factuur niet op tijd betaald krijg je extra kosten houd daar rekening mee.
Verder is het raadzaam om dat formulier in te vullen wat kaassausje linkte dan word er onderzoek ingesteld en bij gelijk gaat T Mobile de kosten terug halen bij dat bedrijf.
Ook krijg jij dan die kosten vergoed op een van de volgende facturen.
ja dat heb ik gedaan mijn factuur weer betaald en een formulier ingevuld .
ik heb ook met T-Mobiel kunnen Catten vanmiddag en er nu een hoopduidelijk .
ze gaven me nu weer hoop. ik heb gedaan wat ik kon , met behulp van het forum, ik laat weten wat er veder gaat gebeuren .Bedankt Gr Marianne .

ik wens iedereen een fijne jaar wisseling en een gezond en gelukkig nieuwjaar
Graag gedaan Marianne. Jij ook een goede jaarwisseling. 🙂
Hallo hier was ik weer ik heb een goed antwoord van T-mobiel gehad en daar ben ik wel blij mee.
ik krijg me geld terug
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marianne,

Goed om te horen dat het is opgelost en dat je geld terug hebt! 🙂 Thanks voor de terugkoppeling!

Reageer