In dit topic vind je alle informatie over het betalen van jouw factuur voor mobiel, wat er mogelijk is bij een achterstand en nog veel meer info! Als je naar aanleiding van de veelgestelde vragen nog met vragen zit, dan kun je dat in dit topic laten weten!
Waar kan ik mijn facturen, openstaand saldo en betalingen vinden?
Je vindt al deze informatie (én meer) op My T-Mobile onder het kopje '
Facturen'. Hier staat een overzicht van jouw facturen (afgelopen 24 maanden) met de mogelijkheid om deze in te zien en te downloaden. Je kunt daar ook gelijk jouw factuur inzien wanneer jouw maandelijkse bedrag afwijkt. Op die manier weet je vrijwel direct wat hier de oorzaak van is.
Je ziet ook in één oogopslag welk bedrag er nog betaald moet worden en of je een achterstand hebt. Via My T-Mobile kun je de betaling dan ook direct via iDeal voldoen.
Op welke manieren kan ik mijn facturen voldoen?
- Via iDeal op My T-Mobile;
- Je kunt het bedrag ook zelf naar ons overmaken;
- Het openstaande bedrag is ook te voldoen in een van onze T-Shops.
*Houd er rekening mee dat eventuele blokkades een verschillende verwerkingstijd hebben, bij de verschillende betaalwijzen. De snelste manier is via iDeal, de blokkade wordt dan binnen 1 uur opgeheven.
Ik kan de factuur niet in één keer voldoen, kan ik in termijnen betalen?
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je een factuur niet in één keer kunt betalen en bieden dan ook de mogelijkheid tot een betalingsregeling aan. Via My T-Mobile kun je deze betalingsregeling zelf aanvragen, mits je aan de voorwaarden voldoen die hier onder genoemd worden.
Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?
- Als je openstaande saldo € 30,- of hoger is
- Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
- Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen
Alvast goed om te weten
- Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
- Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
- Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
- Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
- Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
- Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
- Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.
Ik heb per ongeluk te veel overgemaakt naar jullie, wat nu?
Wanneer je per ongeluk te veel geld hebt overgemaakt, dan wordt dit automatisch verrekend met de factuur (of facturen) die volgen. Als het om de laatste factuur ging, dan wordt het (rest-)bedrag teruggestort op jouw rekening.
Ik wil graag mijn rekeningnummer bij jullie wijzigen. Hoe doe ik dit?
Dat kun je snel en eenvoudig zelf regelen via My T-Mobile!
Staat mijn overeenkomt geregistreerd bij het BKR?
Wanneer je een toestel op afbetaling koopt met een waarde van meer dan €250,- wordt deze geregistreerd bij het BKR. Dit is sinds 1 mei 2017 aangepast in de wet. Meer informatie hierover vind je in dit topic.
Nog vragen over jouw factuur, betaling of een andere financiële zaak? Laat het dan in een reactie in dit topic weten! We reageren hier zo snel mogelijk op!