Beantwoord

Mobiel internet

• 9 juli 2013
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

Ik heb een smart start 120 abonnement sinds 1 jaar
Mijn verbruik is altijd binnen dit abo gebleven
vorige maand is mijn verbruik plotseling verdubbeld en deze maand, ingegaan 2 juli, is mijn verbruik nu al bijna 120 MB!!!???
Ik heb echter niks anders gedaan als normaal!!!!!

Vandaag geeft mijn telefoon ook iedere keer weer aan dat het mobiele netwerk niet beschikbaar is totdat het apparaat opnieuw gestart is met een geldige SIM kaart
Heb SIM kaart al tig keert verwijderd en opnieuw geplaatst! Telefoon doet het na herplaatsing weer even en geeft deze melding dan telkens weer

Kunnen jullie mij met deze problemen helpen?
icon

Beste antwoord door Tom 10 juli 2013, 11:26

@Tarah Welkom op het T-Mobile forum!

Ik zie dat je een oude simkaart bezit welke voor problemen kan zorgen. Ik stuur je een nieuwe toe.

Ik zie dat je op een aantal dagen een tiental MB's hebt verbruikt. Heb je onlangs nieuwe applicaties geïnstalleerd of je synchronisatie instellingen aangepast? Wanneer je telefoon continu e-mails en Facebook updates binnenhaalt kan je verbruik toenemen én sterk variëren.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
@Tarah Welkom op het T-Mobile forum!

Ik zie dat je een oude simkaart bezit welke voor problemen kan zorgen. Ik stuur je een nieuwe toe.

Ik zie dat je op een aantal dagen een tiental MB's hebt verbruikt. Heb je onlangs nieuwe applicaties geïnstalleerd of je synchronisatie instellingen aangepast? Wanneer je telefoon continu e-mails en Facebook updates binnenhaalt kan je verbruik toenemen én sterk variëren.
Beste Tom,
Bedankt voor het snelle antwoord!

Ik gebruik geen Facebook en lees mijn mails niet op mijn telefoon!!!
Zoals je kunt zien is mijn verbruik altijd binnen 120 MB en is dit sinds vorige maand verdubbeld en DEZE maand zelfs nu al overschreden . In 10 dagen al over 120 Mb!!
Zie met angst en beven de rekening van juli tegemoet. Fijn zo n goedkoop abonnement!!!!!!
Is mijn telefoon soms gehackt ???
Heb misschien een oplossing?
M.vr.gr.
Tarah
Reputatie 3
@Tarah
Excuses voor de late reactie :(
Het is niet mogelijk om het toestel te hacken, op de factuur komen de daadwerkelijke kosten te staan die de klant heeft gemaakt.
Ik zie dat op de factuur van 4 juli extra kosten staan voor het gebruik aan internet, het gaat hier om de laatste paar dagen van de maandperiode.
Wat je kunt doen is bijvoorbeeld het prijsplan Smart Start 120 verhogen waardoor je meer tegoed in de bundel hebt of anders een Internet Smart Start (200 MB) activeren voor €9,95.

Reageer