Beantwoord

Mobiel internet is gestopt

  • 21 maart 2017
  • 2 reacties
  • 224 Bekeken

Mijn mobiele internet is gisteren gestopt. Ik heb mijn simkaart in een ander toestel gestopt om het uit te testen en hier kreeg ik hetzelfde resultaat, dus het ligt waarschijnlijk niet aan mijn telefoon. Ik heb op my-tmobile gekeken en hier stond dat ik nog 500 mb over had voor deze maand.

Met vriendelijke groet,

Shivam Ramdas
icon

Beste antwoord door Thalina 21 maart 2017, 16:30

Hoi Shivam_ramdas,



Begrijpelijk dat je wilt weten wat er precies aan de hand is! Ik heb gelijk in het systeem gekeken. Ik zie dat jouw laatste factuur niet afgeschreven kon worden doordat wij een melding van jouw bank hebben gekregen dat jouw rekeningnummer is vervallen. Dus we konden het bedrag niet afschrijven en daarom is er een blokkade geplaatst. Dit wordt gedaan om te voorkomen dat je meer kosten kunt maken terwijl wij die niet kunnen afschrijven.



Klopt het dat jouw bankrekeningnummer is gewijzigd? Kun je via My T-Mobile jouw nieuwe bankrekeningnummer doorgeven aan ons? Dit kan bij Gegevens & Instellingen > Betaalgegevens. Verder wil ik je adviseren om het bedrag zo snel mogelijk zelf aan ons over te maken. Op deze pagina vind je alle betaalmogelijkheden.



Laat je weten als het is gelukt met het wijzigen van je bankrekeningnummer en betalen? Dan verwijder ik de blokkade voor je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Shivam_ramdas,

Begrijpelijk dat je wilt weten wat er precies aan de hand is! Ik heb gelijk in het systeem gekeken. Ik zie dat jouw laatste factuur niet afgeschreven kon worden doordat wij een melding van jouw bank hebben gekregen dat jouw rekeningnummer is vervallen. Dus we konden het bedrag niet afschrijven en daarom is er een blokkade geplaatst. Dit wordt gedaan om te voorkomen dat je meer kosten kunt maken terwijl wij die niet kunnen afschrijven.

Klopt het dat jouw bankrekeningnummer is gewijzigd? Kun je via My T-Mobile jouw nieuwe bankrekeningnummer doorgeven aan ons? Dit kan bij Gegevens & Instellingen > Betaalgegevens. Verder wil ik je adviseren om het bedrag zo snel mogelijk zelf aan ons over te maken. Op deze pagina vind je alle betaalmogelijkheden.

Laat je weten als het is gelukt met het wijzigen van je bankrekeningnummer en betalen? Dan verwijder ik de blokkade voor je!
Om hieraan nog toe te voegen, afgelopen zomer in duitsland had ik een vergelijkbaar probleem, toen was er een soort van blokkade op mijn telefoon waardoor ik helemaal geen mobiel internet meer had. In heb nu hetzelfde, alleen ben ik niet in het buitenland

Reageer