Beantwoord

Mobiele diensten op factuur

  • 20 maart 2017
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Er staat dat ik €15.- aan mobiele diensten heb gemaakt bij overige kosten maar ik weet daar helemaal niks van af
Ik heb niks anders dan anders gedaan
En ik weet dat ik die diensten niet gebruikt heb
Dus vint ik het een beetje raar dat ze op mijn factuur staan

Groeten
Jan-Willem van Roon
icon

Beste antwoord door David 21 maart 2017, 11:52

Hey Jan-Willem,



Begrijpelijk dat je hier even flink van staat te kijken, zeker als je dit niet verwacht!



Het kan zo zijn dat er een bepaalde dienst onbewust of onbedoeld is aangeklikt en dat je daar voor bent aangemeld. Ik zie namelijk dat er elke week een bedrag van €7,50 wordt afgeschreven, er staat ook al een nieuwe betaling op jouw My T-Mobile bij overige kosten. Als je hier niet van op de hoogte bent zou ik deze diensten zo snel mogelijk blokkeren. In dit topic over deze diensten vind je hier alle stappen voor en hoe je dit moet regelen. Hier staat overigens ook een onderzoeksformulier bij. Als jij het niet eens bent met de kosten en zeker weet dat je hier zelf niet voor gekozen hebt, kun je dit invullen. Onze specialisten gaan dit dan voor je na en kijken of jij recht hebt op een creditering van de gemaakte kosten.



Hopelijk heb ik het zo al helemaal helder uitgelegd, maar als je nog vragen hebt, dan kun je die in bovenstaand topic stellen. Om het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic namelijk op slot. We horen het graag van je of alles duidelijk is! 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Jan-Willem,

Begrijpelijk dat je hier even flink van staat te kijken, zeker als je dit niet verwacht!

Het kan zo zijn dat er een bepaalde dienst onbewust of onbedoeld is aangeklikt en dat je daar voor bent aangemeld. Ik zie namelijk dat er elke week een bedrag van €7,50 wordt afgeschreven, er staat ook al een nieuwe betaling op jouw My T-Mobile bij overige kosten. Als je hier niet van op de hoogte bent zou ik deze diensten zo snel mogelijk blokkeren. In dit topic over deze diensten vind je hier alle stappen voor en hoe je dit moet regelen. Hier staat overigens ook een onderzoeksformulier bij. Als jij het niet eens bent met de kosten en zeker weet dat je hier zelf niet voor gekozen hebt, kun je dit invullen. Onze specialisten gaan dit dan voor je na en kijken of jij recht hebt op een creditering van de gemaakte kosten.

Hopelijk heb ik het zo al helemaal helder uitgelegd, maar als je nog vragen hebt, dan kun je die in bovenstaand topic stellen. Om het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic namelijk op slot. We horen het graag van je of alles duidelijk is! 🙂