Beantwoord

mobiele factuur werkt niet

• 2 februari 2020
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Beste allemaal,  mijn betaling op factuur werkt niet meer! kan iemand mij helpen?
De melding die ik van Apple krijg is  “ Er is mogelijk een betaalprobleem met je mobiele account. Neem contact op met je provider of voeg een nieuwe betaalmethode toe.”

Ik ben niet over de 300 euro en ik heb ook geen achterstand. :-)

Groetjes

icon

Beste antwoord door Hajar 3 februari 2020, 11:18

Hi @GrapeHead 

Ik zie dat je een nieuwe abonnement hebt bij ons. Je hebt op je 2e factuur hele hoge kosten gemaakt aan betaalde diensten en dus is er een blokkade geactiveerd uit voorzorg. De blokkade wordt pas verwijderd als er een voorschot van 150 euro is betaald en dan kun je weer gebruik maken van betaalde diensten. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijk hebt. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @GrapeHead 

Ik zie dat je een nieuwe abonnement hebt bij ons. Je hebt op je 2e factuur hele hoge kosten gemaakt aan betaalde diensten en dus is er een blokkade geactiveerd uit voorzorg. De blokkade wordt pas verwijderd als er een voorschot van 150 euro is betaald en dan kun je weer gebruik maken van betaalde diensten. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijk hebt. 

Oooh zo! hoe betaal je dan dat voorschot? want ik wil geen blokkade, ik ben een nieuw lid maar betaal altijd gewoon netjes. :-)

Reputatie 7
Badge +20

Hi,

Je kan op deze pagina een betaling doen. Geef je een seintje als je hebt betaald? Dan kunnen we de blokkade verwijderen. 

Reageer