Beantwoord

Mobile betaling

  • 23 maart 2017
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Beste, hoe kan ik deze optie blokkeren. Ik ben namelijk al 5 euro kwijt en ik weet niet warom. Ik zou graag hebben dat dit nooiet meer kan gebeuren.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 24 maart 2017, 09:38

Hoi Hein28, welkom op het klantenforum.



Aanvullend op bovenstaande:

Om je geld terug te vragen kun je het online meldingsformulier of de papieren variant invullen. Dan kan T-Mobile een onderzoek starten of de kosten al dan niet terecht zijn.



Als je nog vragen hebt, dan kun je ze in het algemene SMS-dienst topic stellen. Omdat we een algemeen topic hebben, gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Hein28,

Dat is natuurlijk niet fijn onverwachtste extra kosten. Dat kan je makkelijk zelf blokkeren via My T-Mobile. Onder het kopje blokkades.
Hieronder een voorbeeld:


Ga ook even naar payinfo.nl.
Daar kan je alle dientsten zien en blokkeren.
Ik hoop dat ik je vraag beantwoordt heb!

- Snotaapje;)
Hoi Hein28, welkom op het klantenforum.

Aanvullend op bovenstaande:
Om je geld terug te vragen kun je het online meldingsformulier of de papieren variant invullen. Dan kan T-Mobile een onderzoek starten of de kosten al dan niet terecht zijn.

Als je nog vragen hebt, dan kun je ze in het algemene SMS-dienst topic stellen. Omdat we een algemeen topic hebben, gaat dit topic op slot.