Beantwoord

Muziekpakket

• 28 februari 2014
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Hallo,

In Januari in de T-mobile winkel Gorinchem mijn abonnement verlengd. Ten eerste stond deze op naam van mijn moeder maar daar ik 18 jaar
geworden ben op mijn eigen naam gezet. Aansluitkosten 44 euro waar de verkoper niets over zei. Ben met de hele familie al jaren bij T mobile dus enige 
coulance had ik verwacht. Maar goed, daar had ik misschien beter op moeten letten, maar als je er niet op gewezen wordt........
Ten tweede een pakket samengesteld met zoals de verkoper zei Deezer voor 3 euro.
Eindresultaat op mijn factuur: Een muziekpakket voor 6 euro, bundel 2000 mb voor 25 euro, 150 belmin. voor 12 euro en... Deezervast voor 5,99 per maand.
Ik zie hier volgens mij dubbele muziek en de beloofde 3 euro zie ik nergens terug.

Hoop op wat meer uitleg,

Bedankt alvast
icon

Beste antwoord door Ruben01 3 maart 2014, 15:46

@hotello, welkom op het T-Mobile Forum 🙂!

Als ik je laatste factuur erbij pak dan zie ik dat je korting ontvangt op je Deezer bundel. Dit kun je zien onder het kopje 'Kortingen en overige kosten'.
Tevens zie ik dat je contract per 3 Februari is ingegaan en dat je elke 10e van de maand je nieuwe bundel ontvangt. Omdat je de bundel altijd voorruit betaald heb je deze voor 1 maand en 1 week betaald. Hierdoor staat alles twee keer op je factuur.

Een handige uitleg hierover kun je terugvinden op de T-Mobile Website.
Bekijk origineel

1 reactie

@hotello, welkom op het T-Mobile Forum 🙂!

Als ik je laatste factuur erbij pak dan zie ik dat je korting ontvangt op je Deezer bundel. Dit kun je zien onder het kopje 'Kortingen en overige kosten'.
Tevens zie ik dat je contract per 3 Februari is ingegaan en dat je elke 10e van de maand je nieuwe bundel ontvangt. Omdat je de bundel altijd voorruit betaald heb je deze voor 1 maand en 1 week betaald. Hierdoor staat alles twee keer op je factuur.

Een handige uitleg hierover kun je terugvinden op de T-Mobile Website.

Reageer