Beantwoord

My T-Mobile account aanmaken met tablet

• 25 februari 2016
  • 7 reacties
  • 1061 Bekeken

Bij mijn facturen staat alleen de factuur van de telefoon, waar kan ik de factuur vinden van de tablet?
Wanneer ik voor de tablet een apart account aan ga maken, staat er dat mijn mobiele nummer al bestaat.
icon

Beste antwoord door David 26 februari 2016, 16:59

Hey Su-Sanna,

Van harte welkom op ons Forum! :)

Je tablet heeft altijd een apart 97-nummer, deze staat als het goed is ook op je contract. Voor de zekerheid heb ik deze ook even in een privébericht naar je gestuurd. Met dat nummer kun je dan een aparte account aanmaken, dit kan niet onder je 06-nummer.

Als je nog vragen hebt, let me know!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Su-Sanna,

Van harte welkom op ons Forum! :)

Je tablet heeft altijd een apart 97-nummer, deze staat als het goed is ook op je contract. Voor de zekerheid heb ik deze ook even in een privébericht naar je gestuurd. Met dat nummer kun je dan een aparte account aanmaken, dit kan niet onder je 06-nummer.

Als je nog vragen hebt, let me know!
Dankjewel David voor je hulp, inmiddels een account aan kunnen maken.
Wel een beetje vervelend dat je hierdoor niet alle punten samen kunt verzamelen voor leuke cadeau's zodat je wat sneller iets leuks kunt uitzoeken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Susanna,

Goed om te horen dat het is gelukt om een account aan te maken. Ik begrijp dat je het jammer vindt dat je de punten niet kan samenvoegen. Ik wil je feedback wel meenemen, misschien kunnen we hier wat mee. Had je toevallig al iets op het oog? 🙂
Hi Susanna,

Goed om te horen dat het is gelukt om een account aan te maken. Ik begrijp dat je het jammer vindt dat je de punten niet kan samenvoegen. Ik wil je feedback wel meenemen, misschien kunnen we hier wat mee. Had je toevallig al iets op het oog? :)

Nee niet echt, ook nog maar net begonnen met sparen voor de tablet.
Maar dan gaat het wat sneller. Ik kijk nu bewust niet, wil dan ook wel iets leuks, waar je wat aan hebt.
Is er wel een mogelijkheid om het samen te voegen dan?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Susanna,

Heb je wel eens onze 1 punt deals gezien? Je kunt nu bijvoorbeeld een voucher bestellen waarmee je 50% korting op een backstage tour op Schiphol krijgt. Je kunt natuurlijk ook sparen voor iets anders leuks!
Helaas is het niet mogelijk om de punten samen te voegen. Maar zoals mijn collega Hajar al aangaf, nemen wij deze feedback mee!

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten!
hoe kan ik moet account aamaken het lukt niet het is voor mijn tablet ik heb wel account telefoom
n
Reputatie 6
Badge +17
Hi Simonklaverdijk,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op het forum!

Goed dat je dit navraagt bij ons. Ik kan me voorstellen dat je ook inzicht wilt hebben in de gegevens die horen bij je tablet.

Op onze website wordt omschreven hoe je een My T-Mobile account kan aanmaken via een tablet. Mocht het niet lukken met behulp van de bovenstaande informatie, dan kan je mij in een privébericht het 097 nummer sturen van het abonnement waar het om gaat. Dan maak ik een account voor je aan. 😉

Reageer