Beantwoord

N26 Bankrekening

• 3 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 1699 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik heb een bankrekening geopend bij de Online Bank N26. Echter zij geven IBAN nummers uit die beginnen met DE. Verder heb ik de NL nationaliteit en woon in NL. Nu probeer ik deze te kopiëren in MY Tmobile om daar mijn abonnement te laten afschrijven, maar T-mobile maakt er automatisch een NL IBAN van. Volgens mij is dit incorrect. Waar kan ik mijn nieuwe IBAN opgeven voor mijn abonnement te laten afschrijven?

Met vriendelijke groet,

Guido
icon

Beste antwoord door Hajar 4 augustus 2017, 11:10

Hi Guidoo_nl,

De reden waarom het niet lukt is omdat jij je IBAN nummer niet zelf kan wijzigen naar een buitenlands IBAN nummer. Ik moet daar een case voor aanmaken en dan wordt dat binnen 5 werkdagen verwerkt. Je ontvangt een ontvangstbevestiging zodra je IBAN nummer is gewijzigd. Houdt wel rekening mee dat je buitenlandse IBAN nummer niet te zien zal zijn op je factuur en My T-Mobile. Je blijft je Nederlandse IBAN zien. Kun je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens, dan help ik je graag verder:

• Naam

• IBAN-nummer

• Land bank

• Naam bank

• BIC-code (kan je zelf opzoeken)

Ik zie je bericht graag tegemoet.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Helemaal zeker weten doe ik het niet, maar volgens mij is het een vereiste om je abonnementskosten van een Nederlandse bankrekening te laten afschrijven.

Tevens vraag ik me af of een N26 rekening überhaupt wel geschikt is om een SEPA incasso van af te laten boeken. Zo ziet het er namelijk niet echt uit als ik de site doorzoek. Het lijkt erop alsof je er alleen zelf betalingen mee kan verrichten en overboekingen kan doen en beperkt geldopnames kan uitvoeren.
Ik herleid uit onderstaande link dat N26 SEPA incasso's ondersteund.

https://support.n26.com/read/000001274?locale=en
Reputatie 7
Badge +20
Hi Guidoo_nl,

De reden waarom het niet lukt is omdat jij je IBAN nummer niet zelf kan wijzigen naar een buitenlands IBAN nummer. Ik moet daar een case voor aanmaken en dan wordt dat binnen 5 werkdagen verwerkt. Je ontvangt een ontvangstbevestiging zodra je IBAN nummer is gewijzigd. Houdt wel rekening mee dat je buitenlandse IBAN nummer niet te zien zal zijn op je factuur en My T-Mobile. Je blijft je Nederlandse IBAN zien. Kun je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens, dan help ik je graag verder:

• Naam
• IBAN-nummer
• Land bank
• Naam bank
• BIC-code (kan je zelf opzoeken)

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer