Vraag

na verlenging dubbel afgeschreven

• 23 februari 2021
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

Ik heb ongeveer 2-3 maanden terug mijn abonement verlengt bij T-mobile. Hiervoor zat ik bij Tele2 en ik kon dus 4 maanden van te voren verlengen. Ik heb dus gekozen om over te stappen op Tmobile en heb mijn abonement verlengt bij de T-mobile shop. Maar nu zit ik met een probleem die ik gisteren heb opgemerkt en dat is dat er elke maand dubbel wordt afgeschreven, dus ik betaal En voor T-mobile en voor Tele2 terwijl ik het heb verlengt wat betekent dat ik toch pas bij T-mobile zit als mijn Tele2 abonement klaar is? Iemand die me er bij kan helpen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Hamzabulbul010 

Heb je het T-Mobile simkaartje met het voorlopige nummer laten activeren? Dan start je namelijk met betalen volgens mij.

Hallo @Hamzabulbul010 

Heb je het T-Mobile simkaartje met het voorlopige nummer laten activeren? Dan start je namelijk met betalen volgens mij.

Nee hij ligt nog thuis, T-mobile gaat me een bericht  sturen als ik het kan gaan gebruiken

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hamzabulbul010 

Ik wil graag met je meekijken. Kun je mij het 06-nummer van je Tele2 en T-Mobile abonnement geven, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan zoek ik dit graag voor je uit!

Reageer