Beantwoord

Naam aanpassen op factuur

• 19 september 2019
  • 2 reacties
  • 460 Bekeken

Hallo, Ik wil graag mijn naam op mijn factuur aangepast hebben. De factuur gaat nml van mijn zakelijke rekening, echter staan de facturen niet op mijn zakelijke naam maar op mijn privé naam. Hoop op een reactie en aanpassing 😉
icon

Beste antwoord door David 25 september 2019, 10:46

Hoi @goglezzz,

We kunnen de naam niet zomaar aanpassen als het om een situatie zoals door jou omschreven gaat. Je zult hiervoor een contractovername moeten aanvragen, zodat dit kan worden aangepast. Het abonnement wordt aangemeld onder de naam van de contractant en als dit om een bedrijfsnaam moet gaan, dan moet er een zakelijk abonnement aan gekoppeld zitten. Wanneer je jouw contractovername indient, dan wordt dit snel opgepakt!

Mocht je nog vragen voor ons hebben, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @goglezzz,

We kunnen de naam niet zomaar aanpassen als het om een situatie zoals door jou omschreven gaat. Je zult hiervoor een contractovername moeten aanvragen, zodat dit kan worden aangepast. Het abonnement wordt aangemeld onder de naam van de contractant en als dit om een bedrijfsnaam moet gaan, dan moet er een zakelijk abonnement aan gekoppeld zitten. Wanneer je jouw contractovername indient, dan wordt dit snel opgepakt!

Mocht je nog vragen voor ons hebben, dan horen we het graag!
Hi David,

Bedankt voor je terugkoppeling, deze is helder!

Groet goglezzz😉

Reageer